ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΚΑΒΟΥΡΑ

Περιγραφή

Το μάθημα αποτελεί βασικό μάθημα στις έννοιες της επικοινωνίας και της διαφήμισης. Ο φοιτητής θα εξοικειωθεί με τις βασικές αρχές που σχετίζονται με την επικοινωνία και τη διαφήμιση που θα τον βοηθήσουν στα επόμενα εξάμηνα να διδαχτεί εξειδικευμένα θέματα στη διαφήμιση αναφορικά με τον σχεδιασμό και την οργάνωση της διαφημιστικής προβολής καταναλωτικών, πολιτιστικών και άλλων αγαθών/ υπηρεσιών. Θα παρουσιαστούν ο ρόλος και οι στόχοι της επικοινωνίας στη διαφήμιση και να κατανοήσει ο φοιτητής την συσχέτιση της διαφήμισης με τα στοιχεία του μείγματος Μάρκετινγκ. Θα δοθεί η προσέγγιση της διαφήμισης σαν μία εμπορική πρακτική και η σημασία της να αντικατοπτρίζει πολιτιστικές, κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις και αξίες. Θα περιγραφεί το πλαίσιο στο οποίο η επικοινωνία και η διαφήμιση λειτουργεί. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/ φοιτήτρια θα είναι σε θέση να: 

  • έχει κατανοήσει τα βασικά και κρίσιμα χαρακτηριστικά της επικοινωνίας και να εξοικεωθεί με τα σύγχρονα μοντέλα επ
Περισσότερα  

Ενότητες

ΚΕΦΑΛΑΙΑ 1 2 3 5 9 16 21 και σελ. 104-105 (κώδικας διαφήμισης επικοινωνίας) 

 ΚΕΦΑΛΑΙΑ 17 18 19 22 ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ 

ΚΑΒΟΥΡΑ Α (2021) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ  ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ GUTENBERG (ΔΙΔΟΤΟΥ 37 ΑΘΗΝΑ) 

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (PPT) ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΟΥΝ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ 

 

ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ  ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ 

ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 

ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ 

ΠΛΗΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ 

ΚΩΔΙΚΕΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ