Τηλεοπτικό “Ident”

 

“IDENT”…

Χαρακτηρίζεται ως το “μέσο” το οποίο βοηθάει τους θεατές να αναγνωρίσουν (identify) το τηλεοπτικό κανάλι που παρακολουθούν την δεδομένη στιγμή.  Χωρίς αυτά, τα λογότυπα των καναλιών έχουν περιορισμένο χρόνο θέασης επί της οθόνης αν εξαιρέσουμε την θέαση τους στο πολύ μικρό μέγεθος στις γωνίες του τηλεοπτικού κάδρου.

 

Η ανάγκη σταθερής-συνεχής  επικοινωνίας του καναλιού με το θεατή έγινε επιτακτική, και το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας είναι τα κινούμενα τηλεοπτικά γραφικά.

Είναι η διαφήμιση-επικοινωνία-ενημέρωση του τηλεοπτικού περιεχομένου του καναλιού με τους θεατές του.  Αυτή η ενημέρωση έρχεται σε μας, με μια σειρά από μελετημένα ως προς το επικοινωνιακό τους περιβάλλον μηνύματα.

Υπάρχουν ident τα οποία προωθούν εβδομαδιαίες εκπομπές, καθημερινά σήριαλ, ταινίες πρώτης προβολής που συνήθως χαρακτηρίζονται και ως “Box office”, αθλητικές εκπομπές κλπ.

Πριν, αλλά και με την ολοκλήρωση το εκάστοτε επικοινωνιακού ident που προβάλλεται, ακολουθεί το λογότυπο του καναλιού για να αποτυπωθεί στη μνήμη μας το κανάλι το οποίο παρακολουθούμε και στο οποίο θα δούμε το Indent που προηγήθηκε.

 

Το ζητούμενο της δεύτερης άσκησης είναι η δημιουργία ενός “Ident” 12 δευτερολέπτων με θέμα Tαινία “Box office” που θα προβληθεί ημέρα Σάββατο βράδυ στις 21:00. 

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε  διαφορετικό τηλεοπτικό κανάλι από αυτά που θα βρείτε στο φάκελο του e-class “Πολυμέσα”.

 

Ζητούμενα

Η ταινία (μέρος αυτής)

Τα γραφικά που θα διαφημίζουν το «Ident»

Το λογότυπο του καναλιού.

Η μουσική (χαλί)

 

Σχετικά video παραδείγματα υπάρχουν στην ομάδα θεωρίας στο Teams.

 

Βιβλιογραφία:

https://vimeo.com/album/2137984

http://idents.tv/blog/

https://theident.gallery/player.php?id=ITV-2019-BB-MORETHANTV-1

http://www.downwithdesign.com/logo-design/the-art-of-the-ident/