Γνωσιακή - Συμπεριφορική Παρέμβαση στην Κλινική Κοινωνική Εργασία
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΓΓΕΛΗ
Σκοπός του μαθήματος είναι οι σπουδαστές (α)να κατανοήσουν το σκεπτικό με το οποίο η ΓΣ προσέγγιση αναλύει και κατανοεί τις δυσκολίες σε παιδιά, εφήβους και τις οικογένειές τους και βάσει του οποίου δομείται η παρέμβαση, (β) να κατανοήσουν το σκεπτικό και τον τρόπο δόμησης της παρέμβασης και να έρθουν σε επαφή με συγκεκριμένες τεχνικές και μεθόδους, αλλά και προγράμματα θεραπευτικής και προληπτικής παρέμβασης.
Λιγότερα
Σκοπός του μαθήματος είναι οι σπουδαστές (α)να κατανοήσουν το σκεπτικό με το οποίο η ΓΣ προσέγγιση αναλύει και κατανοεί τις δυσκολίες σε παιδιά, εφήβους και τις οικογένειές τους και βάσει του οποίου δομείται η παρέμβαση, (β) να κατανοήσουν το σκεπτικό και τον τρόπο δόμησης της παρέμβασης και να έρθουν σε επαφή με συγκεκριμένες τεχνικές και μεθόδους, αλλά και προγράμματα θεραπευτικής και προληπτικής παρέμβασης.
Σκοπός του μαθήματος είναι οι σπουδαστές (α)να κατανοήσουν το σκεπτικό με το οποίο η ΓΣ προσέγγιση αναλύει και κατανοεί τις δυσκολίες σε παιδιά, εφήβους και τις οικογένειές τους και βάσει του οποίου δομείται η παρέμβαση, (β) να κατανοήσουν το σκεπτικό και τον τρόπο δόμησης της παρέμβασης και να έρθουν σε επαφή με συγκεκριμένες τεχνικές και μεθόδους, αλλά και προγράμματα θεραπευτικής και προληπτικής παρέμβασης.