ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ενότητες

ΥΛΗ

ΚΕΦΑΛΑΙΑ 1 2 3 5 9 16 21 και σελ. 104-105 (κώδικας διαφήμισης επικοινωνίας) 

 ΚΕΦΑΛΑΙΑ 17 18 19 22 ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ 

ΚΑΒΟΥΡΑ Α (2021) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ  ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ GUTENBERG (ΔΙΔΟΤΟΥ 37 ΑΘΗΝΑ) 

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (PPT) ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΟΥΝ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ 

 

ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ  ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ 

ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 

ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ 

ΠΛΗΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ 

ΚΩΔΙΚΕΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ