3. Παρουσίαση πιλοτικών μικροδιδασκαλιών διάρκειας 20 λεπτών και σχολιασμός

Μαθησιακοί στόχοι ενότητας: Μετά τα τέλος της ενότητας οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
• Στοχαστούν με αφορμή την ασκούμενη δεξιότητα. Κριτικός αναστοχασμός για την συμβολή της στη βελτίωση της συμπεριφοράς.
• Η ομάδα καταλήγει σε συγκεκριμένες δεξιότητες. Καταγραφή.
• Άσκηση στην Παρατήρηση και ανάλυση της συμπεριφοράς του εκπαιδευτή αναφορικά με τις συγκεκριμένες δεξιότητες.
• Θεωρητική ενημέρωση σχετικά με τη διδακτική δεξιότητα, η οποία θα αποτελέσει αντικείμενο άσκησης.

  • Μικροδιδασκαλία από τον εκπαιδευτή (επίδειξη).

• Πρώτη προσπάθεια: Μικροδιδασκαλία από εκπαιδευόμενο σε εκπαιδευόμενους - «μαθητές»).
• Βιντεοσκόπηση-Παρατήρηση- Σχολιασμός (προαιρετικά).