11. Αξιολόγηση Μαθήματος από Φοιτητές

Μαθησιακοί στόχοι της ενότητας: Μετά το τέλος της ενότητας ο φοιτητής θα είναι σε θέση:
• Να ενεργοποιεί και να υποστηρίζει το ενδιαφέρον και τη δέσμευση του εκπαιδευόμενου για την πορεία της μάθησης και την επίτευξη των στόχων.
• Να αποδεικνύει αποτελεσματικές δεξιότητες παρουσίασης.

Να αποδεικνύει αποτελεσματικές δεξιότητες μετάδοσης γνώσης.
• Να αποδεικνύει αποτελεσματικές δεξιότητες στις ερωτήσεις.
• Να παρέχει διευκρινίσεις και ανατροφοδότηση.
• Να βοηθά στην αύξηση της γνώσης και των δεξιοτήτων.
• Να συμβάλει στη μεταβίβαση γνώσης και δεξιοτήτων.
• Να χρησιμοποιεί τα εποπτικά μέσα και την τεχνολογία με στόχο να αυξήσει τη μάθηση και την επίδοση.
Σύνοψη Ενότητας Η ενότητα αυτή έχει διττό στόχο:
Ο φοιτητής μαθαίνει να συμμετέχει στον καθορισμό των στόχων, ενώ ο διδάσκων αποκτά ρόλο κυρίως υποβοηθητικό, με τον εστιασμό να είναι στις νοητικές ικανότητες και τη μεταγνώση.
3. Υποενότητες:
• οι φοιτητές ασκούνται στην αυτοπαρατηρησία και στον αυτοέλεγχο με τη χρήση της τεχνολογίας.
• τονώνουν την αυτοαντίληψη, ενισχύουν το ενδιαφέρον τους και μειώνεται το άγχος τους.
• έρχονται σε επαφή με την κατασκευή και τη χρήση εργαλείων αξιολόγησης και φύλλων παρατήρησης.
• εξοικειώνει τους συμμετέχοντες στην άσκηση ελέγχου και αξιολόγησης της διδακτικής συμπεριφοράς και τους ενεργοποιεί προς την κατεύθυνση της διατύπωσης εναλλακτικών και βελτιωτικών προτάσεων.
• αποκτούν ευρύτερο ερευνητικό ενδιαφέρον, διότι παρέχει δυνατότητες για την εξέταση της αποτελεσματικότητας διαφορετικών προσεγγίσεων και προτάσεων