12. Αξιολόγηση Μαθήματος από Εκπαιδευτικούς

Μαθησιακοί στόχοι της ενότητας: Μετά από το τέλος της ενότητας οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
Η αξιολόγηση της μικροδιδασκαλίας γίνεται επί τόπου, από τους δύο αξιολογητές, μετά το πέρας της συνέντευξης. Η μικροδιδασκαλία αξιολογείται βάσει 8 Παραμέτρων:
• Έναρξη και τέλος Μικροδιδασκαλίας
• Στοχοθεσία και σαφήνεια του σχεδίου Μικροδιδασκαλίας
• Συνάφεια περιεχομένου με τους εκπαιδευτικούς στόχους. Σχέση ύλης – χρόνου
• Σαφήνεια χρήσης εννοιών και ορολογίας. Σαφής χειρισμός προφορικού λόγο. Γλώσσα σώματος και
• χρήση του χώρου
• Ορθή επιλογή, συνδυασμός και ευελιξία στην εφαρμογή των κατάλληλων εκπαιδευτικών τεχνικών
• και μεθόδων
• Ενθάρρυνση – Συμμετοχικότητα
• Διασφάλιση ισότιμης συμμετοχής σε μέλη Ευάλωτων Κοινωνικά Ομάδων (αν υπάρχουν μέλη αυτής της ομάδας)
• Κατάλληλη χρήση εποπτικών – τεχνολογικών μέσων