Θ5. Ειδική και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση στο Αειφόρο Σχολείο

Στην ενότητα αυτή υποστηρίζεται η ανάγκη εφαρμογής της ειδικής και συμπεριληπτικής εκπαίδευσης για κάθε παιδί προσχολικής και σχολικής ηλικίας, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με δυσκολίες μάθησης ή/και προβλήματα συμπεριφοράς, στο Αειφόρο Σχολείο. Πιο συγκεκριμένα τα θέματα που θα εστιάσουμε είναι τα εξής:

  • Ειδική και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση
  • Ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση δυσκολιών μάθησης ή/και προβλημάτων συμπεριφοράς στο Αειφόρο Σχολείο
  • Πολλαπλή Νοημοσύνη και Αειφορία
  • Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις με ή χωρίς τη χρήση ΤΠΕ (ανεστραμμένη τάξη, μικτή διδασκαλία)
  • Διδακτικά σενάρια αειφορίας στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων

Μετά την ολοκλήρωση  της διδακτικής ενότητας, οι επιμορφούμενοι/ες θα είναι σε θέση:

  • Να υλοποιήσουν τον στρατηγικό σχεδιασμό της ειδικής και συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στο Αειφόρο Σχολείο
  • Να εφαρμόσουν την παιδαγωγική και διδακτική της σχολικής και μαθησιακής ένταξης
  • Να εμπλουτίζουν καθημερινά τη θεωρία και την πρακτική τους με ποικίλες προσεγγίσεις και μεθοδολογικά σχήματα ή διδακτικά εργαλεία και σύγχρονες τεχνικές στη διδασκαλία και στην ψηφιακή μάθηση
  • Να κατανοήσουν ότι η δύναμη της αλλαγής του σχολείου σε Αειφόρο βρίσκεται στη συνεργασία, την έμπρακτη αποδοχή της διαφορετικότητας και την αλληλεγγύη όλων των ενδιαφερομένων (εκπαιδευτικών, παιδιών, γονέων, τοπικής κοινωνίας)

Λέξεις κλειδιά: Αειφόρο Σχολείο, Ειδική και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση