MEΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΚΑΒΟΥΡΑ

Περιγραφή

Ο φοιτητής θα ασχοληθεί με τις έννοιες που σχετίζονται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την ηλεκτρονική επικοινωνία. 

Ο φοιτητής θα μπορεί να διακρίνει τις μορφές και το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής επικοινωνίας και θα μπορέσει να μελετήσει, να σχεδιάσει και να αναπτύξει την επικοινωνία μίας επιχείρησης ή ενός πολιτιστικού οργανισμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναλύοντας, συνθέτοντας και αξιολογώντας τις απαιτήσεις για την ηλεκτρονική επικοινωνία και την υιοθέτηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τόσο στο ελληνικό αλλά και στο παγκόσμιο περιβάλλον.

Ο σκοπός αυτός επιτυγχάνεται με τη χρήση συχρονων μεθόδων θεωρητικής διδασκαλίας, με μελέτες περιπτώσεων και παρουσιάσεις στελεχών ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών που ασχολούνται με την ηλεκτρονική επικοινωνία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ενότητες

ΚΕΦΑΛΑΙΑ 1 4 9 13 15 20 21 και σελ. 129-132 (οργανωτική δομή διαφημιστικής εταιρείας)

ΚΕΦΑΛΑΙΑ 17 18 19 22 ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ

 

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ 

ΚΑΒΟΥΡΑ Α. (2021) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΕΚΔΟΣΕΙΣ GUTENBERG (ΔΙΔΟΤΟΥ 37, ΑΘΗΝΑ)

Η ΟΠΟΙO ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ 

ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΚΙΝΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΜΕΣΑ 

ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΟΥΝ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ