Συχνές ερωτήσεις

  • Ο αριθμός μητρώου μπορεί να διορθωθεί από τον ίδιο τον χρήστη μέσα απο το μενου "Το προφιλ μου" (η επιλογή βρίσκεται πάνω δεξιά στην οθόνη).

  • Ο αριθμός μητρώου(ΑΜ) των φοιτητών (εκπαιδευόμενων)  είναι το αριθμητικό τμήμα του username τους.

    To εκπαιδευτικό προσωπικό θα πρέπει κατά την εγγραφή του να δηλώνει ως αριθμό μητρώου(ΑΜ) το νούμερο 000.

  • Για να μπορούν οι ιδρυματικοί χρήστες(φοιτητές - καθηγητές) να έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα eclass.uniwa.gr είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η εγγραφή τους σε αυτή.  Απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή είναι να διαθέτουν ιδρυματικό λογαριασμό (email@uniwa.gr).

    Η εγγραφή γίνεται επιλέγοντας στο μενού πάνω το "Εγγραφή". Για την εγγραφή θα πρέπει ο χρήστης να συμπληρώσει ΜΟΝΟ το όνομα χρήστη (χωρίς το domain "@uniwa.gr") και το συνθηματικό του.

    ΠΡΟΣΟΧΗ:

    1) Οι φοιτητές με την εγγραφή τους έχουν απευθείας πρόσβαση στην πλατφόρμα.

    2) Ο αριθμός μητρώου(ΑΜ) των προπτυχιακών, μεταπτυχιακών φοιτητών αλλά και των συμμετέχοντων σε σεμιναρία (πχ ΚΕΔΙΒΙΜ), είναι το αριθμητικό τμήμα του username.

    3) Οι καθηγητές θα πρέπει κατά την εγγραφή τους να δηλώνουν ως αριθμό μητρώου(ΑΜ) το νούμερο 000.

    4) Οι καθηγητές για να αποκτήσουν δικαίωμα δημιουργίας μαθημάτων, θα πρέπει μετά την εγγραφή τους, να υποβάλουν μέσω της πλατφόρμας σχετικό αίτημα. Μόνο αφού αφού εγκριθεί το αίτημα τους από τον διαχειριστή θα μπορούν να δημιουργήσουν μαθήματα.

     

    Προσοχή

    Αν έχετε ολοκληρώσει τις σπουδές σας (και εχετε ανακηρυχθεί πτυχιούχος στο κεντρικό φοιτητολόγιο του ιδρύματος) ή αν έχετε κάνει διακοπή σπουδών τότε ενδέχεται να μην μπορείτε να συνδεθείτε στην πλατφόρμα. Η πρόσβαση (οσο αφορά τους φοιτητές)  επιτρέπεται μόνο στους ενεργούς φοιτητές του ιδρύματος.

  • Για σπουδαστικά θέματα  αρμόδια να σας εξυπηρετήσει είναι η γραμματεία του τμήματος σας.


    Πληροφορίες & στοιχεία επικοινωνίας για τις γραμματείες όλων των τμημάτων θα βρείτε στην κεντρική σελίδα του Πανεπιστημίου: www.uniwa.gr

  • Βάση των οδηγιών που έχουν δοθεί στο εκπαιδευτικό προσωπικό, οι καθηγητές θα πρέπει:

    • Να οργανώσουν το ηλεκτρονικό τους μάθημα(ανάρτηση σημειώσεων,παρουσιάσεων, κτλ) σε οποιαδήποτε από τις δύο ιδρυματικές πλατφόρμες ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης(eclass.uniwa.gr/moodle.unuiwa.gr).
    • Να προγραμματίσουν μέσα από το TEAMS βιντεοδιαλέξεις για τα μαθήματα τους και για κάθε βιντεοδιάλεξη να αποστείλουν το link συμμετοχής στους φοιτητές τους(είτε μέσω της πλατφόρμας eclass/moodle, είτε απευθείας με email).

    Συνεπώς κάθε καθηγητής οφείλει να σας ενημερώσει ο ίδιος για το πως θα πραγματοποιηθεί το μάθημα του.

  • Σε κάποιες περιπτώσεις είναι πιθανό ο αρμόδιος καθηγήτης να μην έχει ενεργοποιήσει ακόμα το μάθημα του στην πλατφόρμα eclass. 

    Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον ίδιο τον καθηγητή.

  • Σε κάποιες περιπτώσεις είναι πιθανό το συγκεκριμένο σεμινάριο/πρόγραμμα εκπαίδευσης να μην έχει δημιουργήσει μαθήματα στην πλατφόρμα.

    Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την γραμματεία του σεμιναρίου που έχετε δηλώσει συμμετοχή.

  • Αφού κάνετε login στην πλατφόρμα ( και είστε στην καρτέλα Χαρτοφυλάκιο), επιλέγετε πάνω δεξία το κουμπί "Τα αιτήματα μου".

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Συμπληρώνετε:

    1. Τους λόγους που κάνετε το αίτημα
    2. Το τηλέφωνο σας (κινητό)
    3. Την κατηγορία(τμήμα) σας στο ίδρυμα.

    και τέλος πατάτε το κουμπί "Υποβολή Αίτησης".

Συχνές ερωτήσεις