ΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΙΙ ΘΕΩΡΙΑ (5031ΟΤ)
ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΙΑΝΝΙΚΑΚΗΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
«ΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΙΙ»
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
||||
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ |
ΟΔΟΝΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
5031-5032 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Ε |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΙI |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ |
3(Θ) |
10 |
|||
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ |
9 (Ε) |
||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ γενικού υποβάθρου, γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ / ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
ΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ Ι |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://eclass.uniwa.gr/courses/BISC167/
|
||||
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
|
|
Σκοπός και στόχος του μαθήματος είναι να καταστεί ο φοιτητής ικανός να γνωρίζει: 1. Τα θεωρητικά και εργαστηριακά στάδια κατασκευής και επιδιόρθωσης μιας μερικής οδοντοστοιχίας. 2. Τις σύγχρονες μεθόδους κατασκευής μερικών οδοντοστοιχιών (η ψηφιακή μερική οδοντοστοιχία). 3. Τα σύγχρονα υλικά κατασκευής και τις ενδεδειγμένες μεθόδους χειρισμού των.
Γνώσεις: Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
Δεξιότητες: Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
Ικανότητες: Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
5. Να γνωρίζουν τα στάδια της δικής τους αρμοδιότητας και πως να συνεργάζονται αρμονικά με τον Οδοντίατρο.
|
|
Γενικές Ικανότητες |
|
|
|
|
|
· Αυτόνομη εργασία · Ομαδική εργασία · Λήψη αποφάσεων |
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το μάθημα περιλαμβάνει έναν κύκλο θεωρητικών και εργαστηριακών μαθημάτων, έτσι ώστε οι φοιτητές να εφαρμόζουν στην πράξη ότι διδάσκονται στην θεωρία. Θεωρία Στοιχεία Ανατομίας και Φυσιολογίας του Στοματογναθικού Συστήματος, που σχετίζονται με την εφαρμογή της Μερικής Οδοντοστοιχίας. Αρχές σχεδίασης των μερικών οδοντοστοιχιών. Η χρήση του παραλληλογράφου. Μεγίστη περίμετρος. Φορά ένθεσης. Μελέτη περιπτώσεων. Κατηγορίες κατά Kennedy. Στήριξη, συγκράτηση, σταθερότητα. Άξονες περιστροφής. Μείζονες, ελάσσονες συνδετήρες. Είδη αγκίστρων, εφαπτήρες. Αρχές μηχανικής που διέπουν τη σχεδίαση της Μερικής Οδοντοστοιχίας. Κράματα. Ιδιότητες, επιλογή. Πυροχώματα, ιδιότητες επιλογή. Η διαδικασία της χύτευσης. Επεξεργασία μεταλλικού σκελετού. Επιλογή δοντιών. Σύνταξη. Ρητίνες. Μέθοδοι επιδιορθώσεων Μ.Ο. τόσο στο μεταλλικό τμήμα όσο και στα ακρυλικά τμήματα αυτής (εφίππια - τεχνητά δόντια). Μελέτη περιπτώσεων Ψηφιακή σχεδίαση και κατασκευής σκελετού μερικής οδοντοστοιχίας. Εργαστήριο Κατασκευή ατομικού δισκαρίου. Κατασκευή μεταλλικού σκελετού επί του τελικού εκμαγείου. Εξάλειψη εσοχών, ανατύπωση του τελικού εκμαγείου, κατασκευή του πυροχωμάτινου εκμαγείου και κέρινου ομοιώματος του μεταλλικού σκελετού. Χύτευση του μεταλλικού σκελετού. Επίδειξη χύτευσης σε αυτόματη συσκευή (τιτάνιο). Λείανση, τοποθέτηση κέρινων υψών, ανάρτηση στον αρθρωτήρα, σύνταξη των τεχνητών δοντιών και εφαρμογή της ακρυλικής βάσης. Μέθοδοι και τεχνικές επιδιόρθωσης των διαφόρων τμημάτων της μερικής οδοντοστοιχίας. Συγκόλληση Laser. |
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο στην αίθουσα διδασκαλίας και στο εργαστήριο |
||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση ηλεκτρονικής τεχνολογίας για την παρουσίαση των μαθημάτων στην αίθουσα. Προβολή βίντεο. Σύνδεση με την πλατφόρμα e-class όπου βρίσκονται οι παροσουσιάσεις και διάφορα χρήσιμα εκπαιδευτικά έγγραφα: https://eclass.uniwa.gr/courses/BISC167/ Σύνδεση με το διαδίκτυο και προβολή εκπαιδευτικών βίντεο. |
||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Γραπτή εξέταση (60%) Αξιολόγηση στο εργαστήριο (40%) Έλεγχος γραπτού από φοιτητή εφόσον εκδηλώσει την επιθυμία. Αξιολόγηση στο εργαστήριο από δύο τουλάχιστον εκπαιδευτικούς και υπολογισμού του μέσου όρου. |
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία: Ελληνική: 1. Προμπονάς Α, Βλησίδης Δ,. Μερικές οδοντοστοιχίες: σύγχρονες εργαστηριακές τεχνικές κατασκευής. Ιατρικές εκδόσεις Πασχαλίδης. Αθήνα 2011 2. Αζαριά Χ., Μερικές Οδοντοστοιχίες, Θεσσαλονίκη 1994 3. Βλησίδη Δ. Οδοντοπροσθετική Ι (Μερικές Οδοντοστοιχίες). Εκδόσεις Λίτσας 1982. 4. Δημητρίου Π και συν. Κινητή Προσθετική- Μερικές Οδοντοστοιχίες, Εκδόσεις Μπονισέλ, Αθήνα 1996. Ξένη: 1. Renner P R., Boucher L. Partial Dentures. Quintessence Pub.Co. New York, 1987. 2. Rudd K D, Morrow RM, Eissmann HF. Dental Laboratory Procedures. Removable Partial Dentures. MosbyCo, StLouis 1981. Συναφή επιστημονικά περιοδικά: Journal of Prosthetic Dentistry International Journal of Prosthodontics European Journal of Prosthodontics and Restorative Dentistry |
Λιγότερα
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
«ΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΙΙ»
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
||||
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ |
ΟΔΟΝΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
5031-5032 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Ε |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΙI |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ |
3(Θ) |
10 |
|||
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ |
9 (Ε) |
||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ γενικού υποβάθρου, γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ / ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
ΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ Ι |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://eclass.uniwa.gr/courses/BISC167/
|
||||
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
|
|
Σκοπός και στόχος του μαθήματος είναι να καταστεί ο φοιτητής ικανός να γνωρίζει: 1. Τα θεωρητικά και εργαστηριακά στά |
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
«ΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΙΙ»
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
||||
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ |
ΟΔΟΝΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
5031-5032 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Ε |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΙI |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ |
3(Θ) |
10 |
|||
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ |
9 (Ε) |
||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ γενικού υποβάθρου, γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ / ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
ΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ Ι |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://eclass.uniwa.gr/courses/BISC167/
|
||||
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
|
|
Σκοπός και στόχος του μαθήματος είναι να καταστεί ο φοιτητής ικανός να γνωρίζει: 1. Τα θεωρητικά και εργαστηριακά στά |
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -