Γραφικά Υπολογιστών (GEO820)
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΦΗΚΑΣ
Στόχος του μαθήματος είναι η εισαγωγή των φοιτητών μηχανικών τοπογραφίας στο αντικείμενο των γραφικών υπολογιστών, και η εξοικείωση τους με τις βασικές έννοιες και τεχνικές του πεδίου. Επίσης, η κατανόηση της σχέσης των γραφικών με αντικείμενα που έχουν ήδη διδαχθεί σε προηγούμενα έτη (π.χ. αναλυτική γεωμετρία, φωτογραμμετρία) όσο και η επισκόπιση των εφαρμογών και της χρησιμότητας που έχουν οι τεχνολογίες γραφικών.
Μια "γεύση" από την υλοποίηση ενός απλού "raytracer" (μέθοδος με την οποία αποτυπώθηκε η εικόνα που βλέπετε στα αριστερά) μπορείτε να πάρετε σε αυτό το link. (Ο κώδικας τρέχει στον browser, σε περιβάλλον Python / Colab. Δείτε επίσης το ίδιο κομμάτι κώδικα στην γλώσσα Julia)
Τα υπόλοιπα από κοντά στο μάθημα!
ΛιγότεραΣτόχος του μαθήματος είναι η εισαγωγή των φοιτητών μηχανικών τοπογραφίας στο αντικείμενο των γραφικών υπολογιστών, και η εξοικείωση τους με τις βασικές έννοιες και τεχνικές του πεδίου. Επίσης, η κατανόηση της σχέσης των γραφικών με αντικείμενα που έχουν ήδη διδαχθεί σε προηγούμενα έτη (π.χ. αναλυτική γεωμετρία, φωτογραμμετρία) όσο και η επισκόπιση των εφαρμογών και της χρησιμότητας που έχουν οι τεχνολογίες γραφικών.
Μια "γεύση" από την υλοποίηση ενός απλού "raytracer" (μέθοδος με την οποία αποτυπώθηκε η εικόνα που βλέπετε στα αριστερά) μπορείτε να πάρετε σε αυτό το link. (Ο κώδικας τρέχει στον browser, σε περιβάλλον Python / Colab. Δείτε επίσης το ίδιο κομμάτι κώδικα στην γλώσσα Julia)
Τα υπόλοιπα από κοντά στο μάθημα!
Στόχος του μαθήματος είναι η εισαγωγή των φοιτητών μηχανικών τοπογραφίας στο αντικείμενο των γραφικών υπολογιστών, και η εξοικείωση τους με τις βασικές έννοιες και τεχνικές του πεδίου. Επίσης, η κατανόηση της σχέσης των γραφικών με αντικείμενα που έχουν ήδη διδαχθεί σε προηγούμενα έτη (π.χ. αναλυτική γεωμετρία, φωτογραμμετρία) όσο και η επισκόπιση των εφαρμογών και της χρησιμότητας που έχουν οι τεχνολογίες γραφικών.
Μια "γεύση" από την υλοποίηση ενός απλού "raytracer" (μέθοδος με την οποία αποτυπώθηκε η εικόνα που βλέπετε στα αριστερά) μπορείτε να πάρετε σε αυτό το link. (Ο κώδικας τρέχει στον browser, σε περιβάλλον Python / Colab. Δείτε επίσης το ίδιο κομμάτι κώδικα στην γλώσσα Julia)
Τα υπόλοιπα από κοντά στο μάθημα!