Μάθημα : Γραφιστική Πολυμέσων

Κωδικός : GRAF146

Π1-5020Ε  -  Δρ. ΡΩΣΣΕΤΟΣ ΜΕΤΖΗΤΑΚΟΣ

No available

ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΣ  ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Είσοδος των φοιτητών στον κόσμο των πολυμέσων, γνωριμία με τα μέσα και τον τρόπο επικοινωνίας Γραφιστικής και των μέσων μετάδοσης της οπτικοακουστικής πληροφορίας.

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 
Θεωρητικό Μέρος Μαθήματος

Παρουσίαση και ανάλυση τηλεοπτικών “Ident”  δηλαδή τη ταυτότητα ενός τηλεοπτικού καναλιού και πως αυτή συμμετέχει στη προβολή και προώθηση διαφημιστικών τρέιλερ με θεματικές ενότητες όπως blockbusterσειρών που προβάλλονται σε εβδομαδιαία βάση και BoxΟffice ταινιών.

Εργαστηριακό Μέρος Μαθήματος

Στο εργαστηριακό μέρος του μαθήματος οι φοιτητές παρακολουθούν μια σειρά από παραδειγματικές προβολές τέτοιων διαφημιστικών Ident αλλά και από εργασίες προηγούμενων συμφοιτητών τους. Γίνεται ανάλυση και επεξηγηματική προσέγγιση σε όλα τα στάδια της δημιουργίας των τηλεοπτικών διαφημιστικών.  Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων παρουσιάζονται τα σχέδια/προτάσεις των φοιτητών και μέσα από τη συλλογική προσπάθεια (αξιολόγηση των ίδιων από τους συμφοιτητές αλλά και τον καθηγητή) επιτυγχάνεται μια πλούσια σε ιδέες και προτάσεις διαδικασία.  Η διδασκαλία γίνεται με την προβολή της οθόνης του εκπαιδευτικού σε τηλεόραση 75’’ έτσι ώστε να επικοινωνείτε το μήνυμα σε όλη την αίθουσα.  Ενίοτε χρησιμοποιούνται και αλλά ψηφιακά μέσα και εφαρμογές όπως το MS Teams της Microsoft για την εξ αποστάσεως διδασκαλία και επικοινωνία με τους φοιτητές όπου και όταν φανεί αναγκαία.  Στο τέλος του εργαστηρίου ο φοιτητής έχει όλες τις γνώσεις που χρειάζεται για το σχεδιασμό και την παρουσίαση τηλεοπτικών “
Ident”. 
 
Η αξιολόγηση του βασίζεται στην συμμετοχική παρουσία του μέσα στην αίθουσα, και βάσει της συνολικής προόδου που είχε σε όλα τα μέρη των εργασιών που έχουν πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.
 

 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Ελληνική βιβλιογραφία
   Robert Bringhurst. Στοιχεία της Τυπογραφικής Τέχνης. Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.
   Σπύρος Καραχρήστος. Ελληνικές Αφίσες. Εκδόσεις Κέδρος.
   Alberto Manguel. H ιστορία της ανάγνωσης. Εκδόσεις Λιβάνη
   Cavallo Guglielmo. Ιστορία της ανάγνωσης στον δυτικό κόσμο. Μεταίχμιο  
   Μπασάντης : Bιβλίο και επικοινωνία, εκδ.Οδυσσέας, 1993

Ξενόγλωσση βιβλιογραφία 
1) Revolutionize Leeranign & DevelopmentQ Performance and Innovation Strategy for Information Age 1st Edition Clark N. Quin 2014
2) Design for how People Learn 2nd Edition) (Voice tha Matter) 2nd Edition, Julie Dirksen (2016)
3) Dreamweaver MX Magic, New Riders Publishing Halstead, Brad (2002). .
4) Graphis Interactive Design 2, Graphis Pr, Pedersen, Martin (2002).
5) The Digital Designer: 101 Graphic Design Projects for Print, the Web, Multimedia, and Motion Graphics, Delmar Learning Pite, Stephen (2002). .
6) Web Wizard's Guide to Multimedia, Addison-Wesley Pub Co Lengel, James G. (2001). .
7) Cotton, Bob and Oliver, Richard. The Cyberspace lexicon, London, Phaidon press limited Press.
8) Ulrich, Katherine. Flash 5 for Windows and Macintosh: Visual QuickStart Guide, Peachpit Press.
9) Ockrassa, Warren. Director 8.5 Shockwave Studio: A Beginner's Guide, McGraw-Hill Mayne,. Morphosis: Recent Works (Planet Architecture), in-D Thom (2000).
10) Developing Effective Websites: A Project Manager's Guide, Focal Press Hogan, Patrick (2001).
11) Multimedia: Making It Work 7th Edition Vaughan (2001). Developing Effective Websites: A Project Manager's Guide, Focal Press Hogan, Patrick (2001).
12) Multimedia: Making It Work 7th Edition Vaughan (2001)

13). https://vimeo.com/album/2137984

14). http://idents.tv/blog/

15). https://theident.gallery/player.php?id=ITV-2019-BB-MORETHANTV-1

16). http://www.downwithdesign.com/logo-design/the-art-of-the-ident/

Ημερολόγιο

Δευτέρα
Τρίτη
Τετάρτη
Πέμπτη
Παρασκευή
Σάββατο
Κυριακή
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...