Γραφιστική Πολυμέσων (Π1-5020Ε)
Δρ. ΡΩΣΣΕΤΟΣ ΜΕΤΖΗΤΑΚΟΣ
ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Είσοδος των φοιτητών στον κόσμο των πολυμέσων, γνωριμία με τα μέσα και τον τρόπο επικοινωνίας Γραφιστικής και των μέσων μετάδοσης της οπτικοακουστικής πληροφορίας.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Θεωρητικό Μέρος Μαθήματος
Παρουσίαση και ανάλυση τηλεοπτικών “Ident” δηλαδή τη ταυτότητα ενός τηλεοπτικού καναλιού και πως αυτή συμμετέχει στη προβολή και προώθηση διαφημιστικών τρέιλερ με θεματικές ενότητες όπως blockbusterσειρών που προβάλλονται σε εβδομαδιαία βάση και BoxΟffice ταινιών.
Εργαστηριακό Μέρος Μαθήματος
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ελληνική βιβλιογραφία
Robert Bringhurst. Στοιχεία της Τυπογραφικής Τέχνης. Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.
Σπύρος Καραχρήστος. Ελληνικές Αφίσες. Εκδόσεις Κέδρος.
Alberto Manguel. H ιστορία της ανάγνωσης. Εκδόσεις Λιβάνη
Cavallo Guglielmo. Ιστορία της ανάγνωσης στον δυτικό κόσμο. Μεταίχμιο
Μπασάντης : Bιβλίο και επικοινωνία, εκδ.Οδυσσέας, 1993
Ξενόγλωσση βιβλιογραφία
1) Revolutionize Leeranign & DevelopmentQ Performance and Innovation Strategy for Information Age 1st Edition Clark N. Quin 2014
2) Design for how People Learn 2nd Edition) (Voice tha Matter) 2nd Edition, Julie Dirksen (2016)
3) Dreamweaver MX Magic, New Riders Publishing Halstead, Brad (2002). .
4) Graphis Interactive Design 2, Graphis Pr, Pedersen, Martin (2002).
5) The Digital Designer: 101 Graphic Design Projects for Print, the Web, Multimedia, and Motion Graphics, Delmar Learning Pite, Stephen (2002). .
6) Web Wizard's Guide to Multimedia, Addison-Wesley Pub Co Lengel, James G. (2001). .
7) Cotton, Bob and Oliver, Richard. The Cyberspace lexicon, London, Phaidon press limited Press.
8) Ulrich, Katherine. Flash 5 for Windows and Macintosh: Visual QuickStart Guide, Peachpit Press.
9) Ockrassa, Warren. Director 8.5 Shockwave Studio: A Beginner's Guide, McGraw-Hill Mayne,. Morphosis: Recent Works (Planet Architecture), in-D Thom (2000).
10) Developing Effective Websites: A Project Manager's Guide, Focal Press Hogan, Patrick (2001).
11) Multimedia: Making It Work 7th Edition Vaughan (2001). Developing Effective Websites: A Project Manager's Guide, Focal Press Hogan, Patrick (2001).
12) Multimedia: Making It Work 7th Edition Vaughan (2001)
13). https://vimeo.com/album/2137984
14). http://idents.tv/blog/
15). https://theident.gallery/player.php?id=ITV-2019-BB-MORETHANTV-1
16). http://www.downwithdesign.com/logo-design/the-art-of-the-ident/
ΛιγότεραΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Είσοδος των φοιτητών στον κόσμο των πολυμέσων, γνωριμία με τα μέσα και τον τρόπο επικοινωνίας Γραφιστικής και των μέσων μετάδοσης της οπτικοακουστικής πληροφορίας.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Θεωρητικό Μέρος Μαθήματος
Παρουσίαση και ανάλυση τηλεοπτικών “Ident” δηλαδή τη ταυτότητα ενός τηλεοπτικού καναλιού και πως αυτή συμμετέχει στη προβολή και προώθηση διαφημιστικών τρέιλερ με θεματικές ενότητες όπως blockbusterσειρών που προβάλλονται σε εβδομαδιαία βάση και BoxΟffice ταινιών.
Εργαστηριακό Μέρος Μαθήματος
ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Είσοδος των φοιτητών στον κόσμο των πολυμέσων, γνωριμία με τα μέσα και τον τρόπο επικοινωνίας Γραφιστικής και των μέσων μετάδοσης της οπτικοακουστικής πληροφορίας.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Θεωρητικό Μέρος Μαθήματος
Παρουσίαση και ανάλυση τηλεοπτικών “Ident” δηλαδή τη ταυτότητα ενός τηλεοπτικού καναλιού και πως αυτή συμμετέχει στη προβολή και προώθηση διαφημιστικών τρέιλερ με θεματικές ενότητες όπως blockbusterσειρών που προβάλλονται σε εβδομαδιαία βάση και BoxΟffice ταινιών.
Εργαστηριακό Μέρος Μαθήματος