Μάθημα : ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Κωδικός : MSC_DRONES106
Προτεινόμενα Θέματα Εργασίας - Κανόνες Συγγραφής
-
Μέγεθος απαλλακτικήςεργασίας: 2.500 έως 4.000 λέξεις. Μέθοδος συγγραφής APA ή Harvard.
-
Προτεινόμενη δομή εργασίας:
-
Εισαγωγή: 300-500 λέξεις (παρουσίαση του θέματος και των στόχων της εργασίας).
-
Θεωρητικό υπόβαθρο: 600-800 λέξεις (ανασκόπηση της βιβλιογραφίας και των κανονισμών που αφορούν τα μη επανδρωμένα οχήματα).
-
Μεθοδολογία: 400-600 λέξεις (περιγραφή των μεθόδων που χρησιμοποιούνται στην ανάλυση και στην εφαρμογή των κανονισμών).
-
Ανάλυση/Εφαρμογή των κανονισμών: 1.000-1.500 λέξεις (λεπτομερής ανάλυση της νομοθεσίας, των κανονισμών ασφαλείας και των προκλήσεων).
-
Συμπεράσματα και προτάσεις: 300-500 λέξεις (συμπεράσματα για τις διαφορές, τις προκλήσεις και τις λύσεις που προτείνονται).
Προτεινόμενα θέματα ως ακολούθως:
- Ανάλυση της διαδικασίας πιστοποίησης των UAVs στην ΕΕ και του τρόπου που οι κανονισμοί ασφαλείας διαμορφώνουν αυτή τη διαδικασία.
- Ανάλυση του ρόλου των διαχειριστών έργων στην εφαρμογή και συμμόρφωση με τις κανονιστικές απαιτήσεις ασφαλείας σε έργα ανάπτυξης UAVs.
- Εξέταση των κανονισμών και πιστοποιήσεων που αφορούν τη λειτουργία και την ανάπτυξη μη επανδρωμένων θαλασσινών οχημάτων στην ΕΕ.
- Ανάλυση της συνεργασίας της EASA και άλλων κανονιστικών αρχών για την πιστοποίηση και ασφάλεια των UAVs, με στόχο την εναρμόνιση των διαδικασιών στην ΕΕ.
- Μελέτη των διαφορών στη νομοθεσία και τους κανονισμούς μεταξύ χωρών της ΕΕ και πώς επηρεάζουν την ανάπτυξη και τη χρήση UAVs.
- Εξέταση των κανονισμών προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR) και της νομοθεσίας για τη χρήση δεδομένων που συλλέγονται από μη επανδρωμένα συστήματα.
- Ανάλυση των κανονιστικών απαιτήσεων για την ασφάλεια των UGVs και των προκλήσεων στην εφαρμογή τους σε διάφορους τομείς.
- Μελέτη των κανονισμών που αφορούν τη χρήση UAVs σε εμπορικές και επιστημονικές εφαρμογές και πώς επηρεάζουν τη βιομηχανία.
Ανάλυση της διαδικασίας πιστοποίησης UAVs για εμπορική και επαγγελματική χρήση, συμπεριλαμβανομένων των απαιτήσεων και της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων.
10 . Ανάλυση των διεθνών και ευρωπαϊκών κανονισμών για την ασφάλεια των UAVs
- Μελέτη των βασικών κανονιστικών πλαισίων για την ασφάλεια των UAVs, με έμφαση στους κανονισμούς της ΕΕ και των διεθνών οργανισμών (ICAO, EASA)
11 Ανάλυση κινδύνων και στρατηγικές διαχείρισης για έργα ανάπτυξης μη επανδρωμένων οχημάτων
- Εξέταση των κινδύνων που συνδέονται με την ανάπτυξη και υλοποίηση μη επανδρωμένων συστημάτων και στρατηγικές για τη διαχείρισή τους.
12 Οργάνωση και διαχείριση έργου για την ανάπτυξη ενός μη επανδρωμένου θαλασσινού οχήματος (UMS)
- Σχεδίαση ενός πλάνου έργου για την ανάπτυξη ενός μη επανδρωμένου θαλασσινού οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των φάσεων του κύκλου ζωής του έργου, της χρονοδιάγραμμα και των πόρων.
13 Αξιολόγηση και επιλογή προμηθευτών για την κατασκευή μη επανδρωμένων αεροσκαφών
- Ανάλυση της διαδικασίας επιλογής προμηθευτών για την κατασκευή UAVs, συμπεριλαμβανομένων κριτηρίων αξιολόγησης και στρατηγικών συνεργασίας.
14 Στρατηγικές χρηματοδότησης για έργα μη επανδρωμένων συστημάτων
- Διερεύνηση των επιλογών χρηματοδότησης για έργα ανάπτυξης μη επανδρωμένων οχημάτων, από κρατικές επιχορηγήσεις μέχρι ιδιωτικές επενδύσεις και χρηματοδοτικά εργαλεία.
15 Διαχείριση του κύκλου ζωής μη επανδρωμένων οχημάτων: Από την ανάπτυξη στην απόσυρση
- Μελέτη του κύκλου ζωής ενός μη επανδρωμένου οχήματος, περιλαμβάνοντας την ανάπτυξη, τις δοκιμές, τη λειτουργία, τη συντήρηση και την απόσυρση.
16 Αξιολόγηση των νομοθετικών και κανονιστικών παραμέτρων που επηρεάζουν την ανάπτυξη UAVs στην ΕΕ
- Ανάλυση της νομοθεσίας και των κανονισμών στην ΕΕ για τη χρήση UAVs, με εστίαση στην ασφάλεια, την προστασία δεδομένων και τη συμμόρφωση.
17 Διαχείριση της ποιότητας στην ανάπτυξη μη επανδρωμένων συστημάτων
- Στρατηγικές για τη διασφάλιση της ποιότητας στα διάφορα στάδια ανάπτυξης μη επανδρωμένων οχημάτων, από την αρχική σύλληψη μέχρι την παράδοση.
18 Ανάλυση του αντίκτυπου των μη επανδρωμένων συστημάτων στη βιομηχανία και στην κοινωνία
- Μελέτη του κοινωνικού και οικονομικού αντίκτυπου των μη επανδρωμένων συστημάτων στην καθημερινή ζωή, στην εργασία και στη βιομηχανία.
19 Ανάπτυξη ενός πλάνου επικοινωνίας για έργο ανάπτυξης μη επανδρωμένων οχημάτων
- Σχεδίαση ενός αποτελεσματικού πλάνου επικοινωνίας για την ενημέρωση των ενδιαφερόμενων μερών σε όλα τα στάδια του έργου, περιλαμβανομένων των κινδύνων και των αναγκών διαχείρισης.
20 Προβλήματα και λύσεις στην ενσωμάτωση μη επανδρωμένων οχημάτων σε υπάρχουσες υποδομές
Ανάλυση των προκλήσεων και των στρατηγικών για την ενσωμάτωση των μη επανδρωμένων συστημάτων σε υφιστάμενες υποδομές, όπως λιμάνια, αεροδρόμια και μεταφορικά δίκτυα.
Αν η προτεινόμενη θεματολογία δεν σας καλύψει, προτείνεται ένα δικό σας θέμα με τους ίδιους κανόνες ως προς το μέγεθος και τους κανόνες συγγραφής.
Μέχρι την Παρασκευή 4 Απριλίου και ώρα 17.00 θα πρέπει να μου έχετε στείλει email με τρία επιλεγέντα θέματα με τη σειρά προτίμησης που επιθυμείτε.