Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

(BA236) -  ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΙΖΟΜΥΛΙΩΤΗΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος είναι η παρουσίαση των νέων εργαλείων και δυνατοτήτων που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία στην εφαρμογή του Μάρκετινγκ, τόσο σε στρατηγικό όσο και σε τακτικό επίπεδο. Η βασική φιλοσοφία του Μάρκετινγκ παραμένει πελατοκεντρική αλλά πλέον στη στρατηγική μάρκετινγκ ενσωματώνονται οι ψηφιακές εφαρμογές και οι διαδικτυακές πλατφόρμες που διευκολύνουν τις επιχειρήσεις στην προσπάθειά τους να παρέχουν μια ολοκληρωμένη πρόταση μάρκετινγκ. Τα θέματα που καλύπτονται αφορούν στα ακόλουθα: Digital Marketing Strategy,  Anthropomorphic Marketing, Social Media Marketing, Συμπεριφορά καταναλωτή σε Digital περιβάλλον, Search Engine Optimization κλπ.

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019

  • Βιβλιογραφία - Αρθρογραφία - Χρήσιμοι σύνδεσμοι

    Chaffey D. and Chadwick E., (2016). Digital Marketing, Pearson, 6th edition. 

    Poulis, A., Rizomyliotis, I., & Konstantoulaki, K. (2017). Digital Branding Fever. Business Expert Press.   
    Βλαχοπούλου Μ. και Δημητριάδης Σ. (2014). Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Rosili. 
    Σιώμκος Γ. και Τσιάμης Ι. (2004). Στρατηγικό Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Σταμούλη. 
    Strauss J. and Frost R. (2016).  E-Marketing, Pearson, 7th international edition.     
    Fuchs, C. (2017). Social Media: A Critical Introduction. Sage.  
    Dahl, S. (2014). Social media marketing: Theories and applications. Sage.   
    Ryan, D. (2016). Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. Kogan Page Publishers.   
    Chaffey D., Mayer D., Johnston K and Ellis-Chadwick F., (2012) Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice 5th Edition, Financial Times Prentice Hall.    
    Reynolds, J. (2010) E-Business: A Management Perspective, Oxford University Press   
    Chaffey, D. (2009) E-business and e-commerce management strategy, implementation and practice, Financial Times-Prentice Hall.   
    Shapiro, C. and Varian, H.R. (1999), Information Rules: A Strategic Guide to the Network Economy, Boston, Massachusetts, Harvard Business School Press   
    Zott C. and Amit, R. (2010) Business Model Design: An Activity System Perspective, Long Range Planning, 43(2-3), 216-226.   
    Kotler, P., Kartajaya, H., & Setiawan, I. (2016). Marketing 4.0: Moving from traditional to digital. John Wiley & Sons.  
    Berners-Lee, T (2000) Weaving the Web: The original design and ultimate destiny of the world wide web, HarperCollins, New York.  
    Bird, D (2007) Commonsense Direct and Digital Marketing, 5th edn, Kogan Page, London.  
    Castells, M (2000)The Rise of the Network Society, Blackwell, Oxford.   
    Cocoran, I (2007) The Art of Digital Branding, Allworth Press, New York.     
     
    Χρήσιμοι Σύνδεσμοι για digital marketers:     
    History of the net: http://www.isoc.org/internet/history/      
    Web population: http://www.internetworldstats.com/    
     
    Χρήσιμοι Σύνδεσμοι γενικά για digital marketing: 
    www.iab.net  
    www.iabuk.net  
    www.iabeurope.ws  
    http://adage.com/digital/  
    www.nma.co.uk  
    www.emarketer.com  
    www.brandrepublic.com    
     
    Χρήσιμοι Σύνδεσμοι επιμόρφωσης: 
    SEO: www.seotoolset.com    
    Search engine marketing: www.searchenginewatch.com  www.searchengineland.com    
    Web analytics: www.google.com/analytics    
    E-mail marketing: www.emaillabs.com    
    Social media marketing: www.webcredible.co.uk    
    Digital creative: http://www.canneslions.com/winners/cyber/  www.webbyawards.com    
    Mobile marketing: www.mmaglobal.org      
     
    Περιοδικά: 
    Journal of Advertising  
    Journal of Advertising Research  
    International Journal of Advertising  
    International Marketing Review  
    Journal of Marketing Management  
    Journal of Consumer Research
    Journal of Consumer Marketing
    Journal of Marketing Marketing Magazine
    Admap Magazine
    Campaign Magazine
    Marketing Week
    Media Week
    PR Week
    Direct Response