Παρουσίαση/Προβολή

Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
(BA236) - ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΙΖΟΜΥΛΙΩΤΗΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Σκοπός του μαθήματος είναι η παρουσίαση των νέων εργαλείων και δυνατοτήτων που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία στην εφαρμογή του Μάρκετινγκ, τόσο σε στρατηγικό όσο και σε τακτικό επίπεδο. Η βασική φιλοσοφία του Μάρκετινγκ παραμένει πελατοκεντρική αλλά πλέον στη στρατηγική μάρκετινγκ ενσωματώνονται οι ψηφιακές εφαρμογές και οι διαδικτυακές πλατφόρμες που διευκολύνουν τις επιχειρήσεις στην προσπάθειά τους να παρέχουν μια ολοκληρωμένη πρόταση μάρκετινγκ. Τα θέματα που καλύπτονται αφορούν στα ακόλουθα: Digital Marketing Strategy, Anthropomorphic Marketing, Social Media Marketing, Συμπεριφορά καταναλωτή σε Digital περιβάλλον, Search Engine Optimization κλπ.
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019
-
Βιβλιογραφία - Αρθρογραφία - Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Chaffey D. and Chadwick E., (2016). Digital Marketing, Pearson, 6th edition.
Poulis, A., Rizomyliotis, I., & Konstantoulaki, K. (2017). Digital Branding Fever. Business Expert Press.
Βλαχοπούλου Μ. και Δημητριάδης Σ. (2014). Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Rosili.Σιώμκος Γ. και Τσιάμης Ι. (2004). Στρατηγικό Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Σταμούλη.Strauss J. and Frost R. (2016). E-Marketing, Pearson, 7th international edition.Fuchs, C. (2017). Social Media: A Critical Introduction. Sage.Dahl, S. (2014). Social media marketing: Theories and applications. Sage.Ryan, D. (2016). Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. Kogan Page Publishers.Chaffey D., Mayer D., Johnston K and Ellis-Chadwick F., (2012) Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice 5th Edition, Financial Times Prentice Hall.Reynolds, J. (2010) E-Business: A Management Perspective, Oxford University PressChaffey, D. (2009) E-business and e-commerce management strategy, implementation and practice, Financial Times-Prentice Hall.Shapiro, C. and Varian, H.R. (1999), Information Rules: A Strategic Guide to the Network Economy, Boston, Massachusetts, Harvard Business School PressZott C. and Amit, R. (2010) Business Model Design: An Activity System Perspective, Long Range Planning, 43(2-3), 216-226.Kotler, P., Kartajaya, H., & Setiawan, I. (2016). Marketing 4.0: Moving from traditional to digital. John Wiley & Sons.Berners-Lee, T (2000) Weaving the Web: The original design and ultimate destiny of the world wide web, HarperCollins, New York.Bird, D (2007) Commonsense Direct and Digital Marketing, 5th edn, Kogan Page, London.Castells, M (2000)The Rise of the Network Society, Blackwell, Oxford.Cocoran, I (2007) The Art of Digital Branding, Allworth Press, New York.Χρήσιμοι Σύνδεσμοι για digital marketers:History of the net: http://www.isoc.org/internet/history/Web population: http://www.internetworldstats.com/Χρήσιμοι Σύνδεσμοι γενικά για digital marketing:www.iab.netwww.iabuk.netwww.iabeurope.wshttp://adage.com/digital/www.nma.co.ukwww.emarketer.comwww.brandrepublic.comΧρήσιμοι Σύνδεσμοι επιμόρφωσης:SEO: www.seotoolset.comSearch engine marketing: www.searchenginewatch.com www.searchengineland.comWeb analytics: www.google.com/analyticsE-mail marketing: www.emaillabs.comSocial media marketing: www.webcredible.co.ukDigital creative: http://www.canneslions.com/winners/cyber/ www.webbyawards.comMobile marketing: www.mmaglobal.orgΠεριοδικά:Journal of AdvertisingJournal of Advertising ResearchInternational Journal of AdvertisingInternational Marketing ReviewJournal of Marketing ManagementJournal of Consumer ResearchJournal of Consumer MarketingJournal of Marketing Marketing MagazineAdmap MagazineCampaign MagazineMarketing WeekMedia WeekPR WeekDirect Response