Παρουσίαση/Προβολή

Μάρκετινγκ Δημοσίων & Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
(ΕΥ1-ΜΚΤ8) - ΜΕΛΕΤΙΟΣ ΝΗΡΟΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Σκοπός του μαθήματος είναι να γίνει εξατομικευμένη ανάπτυξη του Μάρκετινγκ Δημοσίων & Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών και των οργανισμών αυτών σε ένα πολυτάραχο και ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στο μάθημα αυτό, θα αναλυθούν όλοι εκείνοι οι παράγοντες που επηρεάζουν την αντιλαμβανόμενη ποιότητα και την ικανοποίηση των συναλλασσόμενων μερών συνολικά, αλλά και τη Συμπεριφορά Καταναλωτή. Το Μάρκετινγκ των υπηρεσιών ΜΚΟ, λόγω της πολυπλοκότητάς του περιλαμβάνει επτά το σύνολο στοιχεία στο μείγμα τους (7Ps), τα οποία και θα αναπτυχθούν. Αυτά είναι το Προϊόν, η Τιμή, η Διανομή, η Προβολή, οι Συμμετέχοντες στην υπηρεσία, οι Φυσικές αποδείξεις και οι Διαδικασίες, με τα τρία τελευταία να αφορούν τα διευρυμένα στοιχεία, συγκριτικά με το μάρκετινγκ προϊόντων όπως επίσης και θα αναπτυχθεί η στρατηγική τοποθέτησης (positioning strategy). Επιπρόσθετα, στο μάθημα αυτό θα παρουσιαστεί η έννοια του Cause Related Marketing (CRM) για την άντληση πόρων χρηματοδότησης. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να αναγνωρίζουν επιτυχημένες στρατηγικές δημόσιων και ΜΚΟ, βελτιώνοντας την εμπειρία, την αντιλαμβανόμενη ποιότητα, το σχεσιακό μάρκετινγκ και την ικανοποίηση των πολιτών. Τέλος, η χρήση νέων τεχνολογιών μάθησης και επικοινωνίας, θα οδηγήσει σε άριστη και ευχάριστη εμπειρία μάθησης.
Ημερομηνία δημιουργίας
Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2022
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα