Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ

(DE320) -  Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΡΗΣ

Περιγραφή Μαθήματος

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. 1.     ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

ΤΜΗΜΑ

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προπτυχιακό

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

DE320

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

3ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ

ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

Διαλέξεις και Ασκήσεις Πράξης

 

6

 

 

 

 

 

 

Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4.

 

 

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων

Επιστημονικής Περιοχής  σε συνδυασμό με ανάπτυξη  δεξιοτήτων 

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

 

(Επιθυμητό)  Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων  

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

Ελληνική

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

 

           
  1. 2.     ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες  γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.

Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α

  • Περιγραφή του Επιπέδου των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων για κάθε ένα κύκλο σπουδών σύμφωνα με Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης
  • Περιγραφικοί Δείκτες Επιπέδων 6, 7 & 8 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Διά Βίου Μάθησης

και Παράρτημα Β

  • Περιληπτικός Οδηγός συγγραφής Μαθησιακών Αποτελεσμάτων

 

Ανήκει στα υποχρεωτικά μαθήματα προπτυχιακού επιπέδου εισαγωγικού (3ου)   εξαμήνου. Σύμφωνα με το πλαίσιο αυτό, ο φοιτητής με το πέρας του μαθήματος αναμένεται 

 

Να γνωρίζει τις  βασικές λειτουργίες για την διοίκηση των ανθρώπων

Να εξοικειωθεί  με το θεωρητικό υπόβαθρο των βασικών αρχών και του πλαισίου διοίκησης και ανάπτυξης Ανθρώπινων Πόρων . Ειδικότερα με  τις σύγχρονες τεχνικές διοίκησης, ανάπτυξης και καθοδήγησης του προσωπικού.

Να κατανοήσει τη σημασία της αξιολόγησης στη βελτίωση της απόδοσης του προσωπικού της επιχείρησης, της σχέσης προϊσταμένου-υφισταμένου, μέσω της προσωπικής βελτίωσης των αξιολογούμενων.

Να κατανοήσει τους τρόπους αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων

Να εφαρμόζει τους δεικτες μέτρησης της παραγωγικότητας του ανθρώπινου δυναμικού – HRM KPI’s στην διοικητική πρακτική

Να συνειδητοποιήσει τις πρακτικές και προσεγγίσεις  της διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού στην Ελλάδα

Να κατανοήσει την  σύνδεση της Διοίκησης Προσωπικού με την εταιρική ηθική και την εταιρική κοινωνική ευθύνη

Να καταρτίζει κώδικές Υγιεινής  & Ασφάλειας των Εργαζόμενων στους εργασιακούς χώρους

 

 

Γενικές Ικανότητες

Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.

Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών

Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις

Λήψη αποφάσεων

Αυτόνομη εργασία

Ομαδική εργασία

Εργασία σε διεθνές περιβάλλον

Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών

Σχεδιασμός και διαχείριση έργων

Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον

Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου

Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής

Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Συνδυασμός μεθόδων διδασκαλίας  για απόκτηση γνώσεων, δεξιοτήτων, ικανοτήτων ( επιτηδειοτήτων ) με :

  • οπτικοακουστική διδασκαλία ( χρήση πολυμέσων multimedia audiovisual )
  • διάλεξη ( καθηγητο-κεντρική προσέγγιση)
  • αμφίδρομη διδακτική επικοινωνία ( συζήτηση, συλλογή και επεξεργασία ιδεών)
  • ατομικές εργασίες ( τρεις εργασίες κατά την διάρκεια του εξαμήνου)
  • συλλογικές εργασίες ( μία συλλογική εργασία)
  • εργασίες σε ζεύγη ( σε κάθε συνάντηση στο πλαίσιο του μαθήματος)
  • διοργάνωση εκδηλώσεων ( ημερίδες, ομιλίες-προσκλήσεις ειδικών στον εργασιακό χώρο)- με το πέρας του εξαμήνου
  • αυτόνομες μελέτες με χρήση διαδικτύου ( αναζητήσεις σε ισότοπους συναφείς με τις θεματικές του μαθήματος)
  • μία επίσκεψη  σε εργασιακό χώρο

 

     
  1. 3.     ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
  • Εισαγωγή στην οργάνωση και τη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων ( ΔΑΠ)
  • Στρατηγική & Πολιτικές ανθρώπινου δυναμικού.
  • Οι λειτουργίες του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού από την προσέλκυση μέχρι την λύση της υπαλληλικής σχέσης
  • Προγραμματισμός Ανθρώπινου Δυναμικού Ανάλυση - Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
  • Σχεδιασμός αναγκών σε ανθρώπινο δυναμικό
  •  Εντοπισμός - Προσέλκυση Προσωπικού
  • Μέθοδοι και προσεγγίσεις στην αξιοποίηση του προσωπικού.
  • Αξιολόγηση της απόδοσης.
  • Εκπαίδευση και Ανάπτυξη του προσωπικού
  • Ανάπτυξη του οργανισμού.
  • Μάθηση μέσω εμπειριών.
  • Διοικητική ανάπτυξη και διαχείριση γνώσης.
  • Συμμετοχή του εργαζόμενου στη διαμόρφωση πολιτικών.
  • Υγιεινή και Ασφάλεια.
  • Τεχνικές ανίχνευσης ταλέντων στο ανθρώπινο δυναμικό και η αξιοποίησή τους από τις επιχειρήσεις.
  • Δείκτες απόδοσης του ανθρώπινου δυναμικού σε γραμμικά και επιτελικά τμήματα.
  • Σύγχρονοι προβληματισμοί του τμήματος Δ.Α.Δ.
  • Η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού Διεθνώς

 

  1. 4.     ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.

Στην τάξη  

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές

Διαδραστικά μέσω  Internet και της πλατφόρμας του E_class   

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας.

Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.

 

Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS

Δραστηριότητα

Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

Διαλέξεις

60

Ασκήσεις Πράξης που εστιάζουν στην εφαρμογή μεθοδολογιών και ανάλυση μελετών περίπτωσης σε μικρότερες ομάδες φοιτητών

40

Ομαδική Εργασία σε μελέτη περίπτωσης. Εκπόνηση σχεδίων προγραμματισμού Α.Δ.

20

 

Μικρές ατομικές εργασίες εξάσκησης

10

 

 

 

 

 

 

 

 

Αυτοτελής Μελέτη

20

Σύνολο Μαθήματος

(25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα)

150

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης

 

Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική  ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες

 

Αναφέρονται  ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.

Μεθοδοι αξιολογησησ / βαθμολογησησ

 

Ι.    ΓΡΑΠΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ…………..40%

ΙΙ.  ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΑΞΗΣ………….10%

ΙΙΙ. ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ………15%

ΙV. ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ……………………  10%

V. ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΜΕΛΕΤΗ……..  25%

 

ΣΥΝΟΛΟ……………………….100%

  1. 5.     ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

ΒΑΣΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ

Gary Dessler, Διαχειριση Ανθρώπινου Δυναμικού , εκδ. ΚΡΙΤΙΚΗ


 

 

 

 

 

 

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

  • Περιεχόμενο μαθήματος (Syllabus)

     

     

    ΣΧΟΛΗ

    ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

    ΤΜΗΜΑ

    ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Προπτυχιακό

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    340

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    3ο

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Διαλέξεις και Ασκήσεις Πράξης

    4

    5

     

     

     

     

     

     

    Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4.

     

     

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων

    Επιστημονικής Περιοχής  σε συνδυασμό με ανάπτυξη  δεξιοτήτων 

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

     

    (Επιθυμητό)  Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων  

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    Ελληνική

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

     

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    https://eclass.teiath.gr/courses/DE127/

               
    1. 1.     ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες  γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.

    Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α

    • Περιγραφή του Επιπέδου των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων για κάθε ένα κύκλο σπουδών σύμφωνα με Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης
    • Περιγραφικοί Δείκτες Επιπέδων 6, 7 & 8 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Διά Βίου Μάθησης

    και Παράρτημα Β

    • Περιληπτικός Οδηγός συγγραφής Μαθησιακών Αποτελεσμάτων

     

    Ανήκει στα υποχρεωτικά μαθήματα προπτυχιακού επιπέδου εισαγωγικού (3ου)   εξαμήνου. Σύμφωνα με το πλαίσιο αυτό, ο φοιτητής με το πέρας του μαθήματος αναμένεται 

     

    Να γνωρίζει τις  βασικές λειτουργίες για την διοίκηση των ανθρώπων

    Να εξοικειωθεί  με το θεωρητικό υπόβαθρο των βασικών αρχών και του πλαισίου διοίκησης και ανάπτυξης Ανθρώπινων Πόρων . Ειδικότερα με  τις σύγχρονες τεχνικές διοίκησης, ανάπτυξης και καθοδήγησης του προσωπικού.

    Να κατανοήσει τη σημασία της αξιολόγησης στη βελτίωση της απόδοσης του προσωπικού της επιχείρησης, της σχέσης προϊσταμένου-υφισταμένου, μέσω της προσωπικής βελτίωσης των αξιολογούμενων.

    Να κατανοήσει τους τρόπους αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων

    Να εφαρμόζει τους δεικτες μέτρησης της παραγωγικότητας του ανθρώπινου δυναμικού – HRM KPI’s στην διοικητική πρακτική

    Να συνειδητοποιήσει τις πρακτικές και προσεγγίσεις  της διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού στην Ελλάδα

    Να κατανοήσει την  σύνδεση της Διοίκησης Προσωπικού με την εταιρική ηθική και την εταιρική κοινωνική ευθύνη

    Να καταρτίζει κώδικές Υγιεινής  & Ασφάλειας των Εργαζόμενων στους εργασιακούς χώρους

     

     

    Γενικές Ικανότητες

    Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.

    Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών

    Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις

    Λήψη αποφάσεων

    Αυτόνομη εργασία

    Ομαδική εργασία

    Εργασία σε διεθνές περιβάλλον

    Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

    Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών

    Σχεδιασμός και διαχείριση έργων

    Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

    Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον

    Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου

    Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής

    Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

    Συνδυασμός μεθόδων διδασκαλίας  για απόκτηση γνώσεων, δεξιοτήτων, ικανοτήτων ( επιτηδειοτήτων ) με :

    • οπτικοακουστική διδασκαλία ( χρήση πολυμέσων multimedia audiovisual )
    • διάλεξη ( καθηγητο-κεντρική προσέγγιση)
    • αμφίδρομη διδακτική επικοινωνία ( συζήτηση, συλλογή και επεξεργασία ιδεών)
    • ατομικές εργασίες ( τρεις εργασίες κατά την διάρκεια του εξαμήνου)
    • συλλογικές εργασίες ( μία συλλογική εργασία)
    • εργασίες σε ζεύγη ( σε κάθε συνάντηση στο πλαίσιο του μαθήματος)
    • διοργάνωση εκδηλώσεων ( ημερίδες, ομιλίες-προσκλήσεις ειδικών στον εργασιακό χώρο)- με το πέρας του εξαμήνου
    • αυτόνομες μελέτες με χρήση διαδικτύου ( αναζητήσεις σε ισότοπους συναφείς με τις θεματικές του μαθήματος)
    • μία επίσκεψη  σε εργασιακό χώρο

     

         
    1. 2.     ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
    • Εισαγωγή στην οργάνωση και τη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων ( ΔΑΠ)
    • Στρατηγική & Πολιτικές ανθρώπινου δυναμικού.
    • Οι λειτουργίες του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού από την προσέλκυση μέχρι την λύση της υπαλληλικής σχέσης
    • Προγραμματισμός Ανθρώπινου Δυναμικού Ανάλυση - Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
    • Σχεδιασμός αναγκών σε ανθρώπινο δυναμικό
    •  Εντοπισμός - Προσέλκυση Προσωπικού
    • Μέθοδοι και προσεγγίσεις στην αξιοποίηση του προσωπικού.
    • Αξιολόγηση της απόδοσης.
    • Εκπαίδευση και Ανάπτυξη του προσωπικού
    • Ανάπτυξη του οργανισμού.
    • Μάθηση μέσω εμπειριών.
    • Διοικητική ανάπτυξη και διαχείριση γνώσης.
    • Συμμετοχή του εργαζόμενου στη διαμόρφωση πολιτικών.
    • Υγιεινή και Ασφάλεια.
    • Τεχνικές ανίχνευσης ταλέντων στο ανθρώπινο δυναμικό και η αξιοποίησή τους από τις επιχειρήσεις.
    • Δείκτες απόδοσης του ανθρώπινου δυναμικού σε γραμμικά και επιτελικά τμήματα.
    • Σύγχρονοι προβληματισμοί του τμήματος Δ.Α.Δ.
    • Η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού Διεθνώς

     

    1. 3.     ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
    Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.

    Στην τάξη  

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
    Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές

    Διαδραστικά μέσω  Internet και της πλατφόρμας του E_class   

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας.

    Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.

     

    Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    Διαλέξεις

    60

    Ασκήσεις Πράξης που εστιάζουν στην εφαρμογή μεθοδολογιών και ανάλυση μελετών περίπτωσης σε μικρότερες ομάδες φοιτητών

    40

    Ομαδική Εργασία σε μελέτη περίπτωσης. Εκπόνηση σχεδίων προγραμματισμού Α.Δ.

    20

     

    Μικρές ατομικές εργασίες εξάσκησης

    10

     

     

     

     

     

     

     

     

    Αυτοτελής Μελέτη

    26

    Σύνολο Μαθήματος

    (26 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα)

    156

     

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

    Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης

     

    Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική  ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες

     

    Αναφέρονται  ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.

    Μεθοδοι αξιολογησησ / βαθμολογησησ

     

    Ι.    ΓΡΑΠΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ…………..40%

    ΙΙ.  ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΑΞΗΣ………….10%

    ΙΙΙ. ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ………15%

    ΙV. ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

    ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ……………………  10%

    V. ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΜΕΛΕΤΗ……..  25%

     

    ΣΥΝΟΛΟ……………………….100%

    1. 4.     ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    ΒΑΣΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ

    Gary Dessler, Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού , εκδ. ΚΡΙΤΙΚΗ

    ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ