Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΟΥ-PROJECT MANAGEMENT

(DE129) -  Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΡΗΣ

Περιγραφή Μαθήματος

 

 

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. 1.       ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

ΤΜΗΜΑ

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προπτυχιακό

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

DE751

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

7ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΟΥ-PROJECT MANAGEMENT

ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

Διαλέξεις και Ασκήσεις Πράξης

5

Εργαστηριακές Ασκήσεις

 

ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ

5

 

Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4.

 

 

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων

Επιστημονικής Περιοχής  σε συνδυασμό με ανάπτυξη  δεξιοτήτων 

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

 

( ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ) Χειρισμός Η/Υ- το πρόγραμμα  λογιστικών φύλλων Excel  

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

Ελληνική

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

ΝΑΙ (στην Αγγλική)-Erasmus Project Management

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

 

           
  1. 2.       ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 

 

 

Ανήκει στα κατ επιλογής υποχρεωτικά μαθήματα ειδικότητας προπτυχιακού επιπέδου προχωρημένου (7 ου) εξαμήνου. Σύμφωνα με το πλαίσιο αυτό, ο φοιτητής με το πέρας του μαθήματος αναμένεται  :

Να αποκτήσει  τις βασικές έννοιες και τις τεχνικές  στην σχεδίαση και υλοποίηση  ενός έργου

Να εφαρμόζει τις γνώσεις τόσο στη σχεδίαση όσο και την υλοποίηση  έργων στο πλαίσιο τριών παραμέτρων :  α) χρόνο,  β) κόστος και  γ) ποιότητα

Να κατανοεί και να εφαρμόζει τις τεχνικές της διαχείρισης του έργου σε όλο τον κύκλο της ζωής του

Να σχεδιάζει την πορεία εξέλιξης ενός έργου στο πλαίσιο ενός εφικτού και εφαρμόσιμου χρονοδιαγράμματος -GANTT

Nα  εφαρμόζει την τεχνική της ‘πιστοποιημένης ή δεδουλευμένης αξίας-value added ‘ στην κατάρτιση του προϋπολογισμού και του απολογισμού του έργου  

Να συνειδητοποιήσει την ‘αξία’ της συμμετοχικής διαδικασίας στη φάση της σχεδίασης και  της υλοποίησης του έργου

 

 

 

 

Γενικές Ικανότητες

Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.

Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών

Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις

Λήψη αποφάσεων

Αυτόνομη εργασία

Ομαδική εργασία

Εργασία σε διεθνές περιβάλλον

Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών

Σχεδιασμός και διαχείριση έργων

Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον

Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου

Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής

Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

• Συνδυασμός μεθόδων διδασκαλίας  για απόκτηση γνώσεων, δεξιοτήτων, ικανοτήτων ( επιτηδειοτήτων ) με :

  • οπτικοακουστική διδασκαλία ( χρήση πολυμέσων multimedia audiovisual )
  • διάλεξη ( καθηγητο-κεντρική προσέγγιση)
  • αμφίδρομη διδακτική επικοινωνία ( συζήτηση, συλλογή και επεξεργασία ιδεών)
  • ατομικές εργασίες ( τρεις εργασίες κατά την διάρκεια του εξαμήνου)
  • συλλογικές εργασίες ( μία συλλογική εργασία)
  • εργασίες σε ζεύγη ( σε κάθε συνάντηση στο πλαίσιο του μαθήματος)
  • διοργάνωση εκδηλώσεων ( ημερίδες, ομιλίες-προσκλήσεις ειδικών στον εργασιακό χώρο)- με το πέρας του εξαμήνου
  • αυτόνομες μελέτες με χρήση διαδικτύου ( αναζητήσεις σε ισότοπους συναφείς με τις θεματικές του μαθήματος)
  • μία επίσκεψη  σε εργασιακό χώρο

 

     
  1. 3.       ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
  • Εισαγωγή στη διαχείριση έργου : Η ιστορία της διαχείρισης έργου
  • Εννοιολογικές προσεγγίσεις : Έργο, Διαδικασίες, Λειτουργίες
  • Περιβάλλον του Έργου.
  • Εύρος Έργου - Δομική Ανάλυσης Εργασιών
  • Ομάδα έργου : Ρόλοι και υπευθυνότητες
  • Οργανωτική προσέγγιση Έργου-οργανωτικά σχήματα
  • Επιλογή και αξιολόγηση Έργου
  • Οικονομική Αξιολόγηση Έργων
  • Κύκλος ζωής έργου : φάσεις και τα βασικά στοιχεία της διοίκησης ενός έργου.
  • Διαδικασίες εκτίμησης έργου
  • Κύκλος προγραμματισμού και ελέγχου
  • Δίκτυα Έργου, σχεδιασμός δικτύου
  • Χρονοπρογραμματισμός Έργου
  • Μέθοδος κρίσιμης διαδρομής
  • Γραμμικά χρονοδιαγράμματα
  • Μέθοδος PERT
  • Προγραμματισμός πόρων
  • Διαχείριση Πόρων
  • προϋπολογισμός κοστολόγηση έργου
  • Διαχείριση κινδύνων
  • Κριτήρια Επιτυχίας Έργου
  • Παρακολούθηση και έλεγχος Έργου
  • Αξιολόγηση Έργου

 

  1. 4.       ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.

Στην τάξη  και στο εργαστήριο

Διαδραστικά μέσω  Internet και της πλατφόρμας του E_class   

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές

Εξειδικευμένο Λογισμικό διαχείρισης έργων MS_PROJECT 2010-εγκατεστημένο στο εργαστήριο Δ/Ε

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας.

Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.

 

Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS

Δραστηριότητα

Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

1. διάλεξεις ( καθηγητο-κεντρική προσέγγιση)

2. αμφίδρομη διδακτική επικοινωνία ( συζήτηση)

 

26

1.ατομικές εργασίες ( τρεις εργασίες κατά την διάρκεια του εξαμήνου)

2.συλλογικές εργασίες ( μία συλλογική εργασία)

3. Ασκήσεις Πράξης που εστιάζουν στην εφαρμογή μεθοδολογιών και ανάλυση μελετών περίπτωσης σε μικρότερες ομάδες φοιτητών

20

Ομαδική Εργασία σε μελέτη περίπτωσης. Εκπόνηση σχεδίων διαχείρισης έργου

20

 

Εργασίες σε ζεύγη ( σε κάθε συνάντηση στο πλαίσιο του μαθήματος

10

Διοργάνωση εκδηλώσεων ( ημερίδες, ομιλίες- προσκλήσεις ειδικών στον εργασιακό χώρο)- με το πέρας του εξαμήνου

6

 Εργαστηριακές ασκήσεις-με τη χρήση του λογισμικού MS_PROJECT

26

αυτόνομες μελέτες με χρήση διαδικτύου ( αναζητήσεις σε ισότοπους συναφείς με τις θεματικές του μαθήματος)

 

12

μία επίσκεψη  σε εργασιακό χώρο

5

Σύνολο Μαθήματος

(25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα)

125

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης

 

Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική  ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες

 

Αναφέρονται  ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.

 

I.  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ & ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΑΞΗΣ……60%

1.  ΓΡΑΠΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ………….50%

2.  ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΑΞΗΣ………….10%

3. ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ……… 15%

5.. ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΜΕΛΕΤΗ….  25%

ΙΙ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

Εργαστηριακές Ασκήσεις……………….…………………..40%

 

ΣΥΝΟΛΟ…………………………………………………………100%

  1. 5.       ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία :

-Συναφή επιστημονικά περιοδικά:

 

ΒΑΣΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ

Rory Burke: Διαχείριση Έργων-Project Management. Τεχνικές Σχεδιασμού και Ελέγχου Εκδόσεις Κριτική.

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ

 

Harvey Maylor, Διοίκηση Έργου, Εκδόσεις Κλειδάριθμος 3η έκδοση, 2005

 

Αντώνης Δημητριάδης: Διοίκηση-Διαχείριση Έργου. Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

  • Περιεχόμενο μαθήματος (Syllabus)

     

     

    ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    1. 1.       ΓΕΝΙΚΑ

    ΣΧΟΛΗ

    ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

    ΤΜΗΜΑ

    ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

    ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    Προπτυχιακό

    ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    740

    ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

    7ο

    ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΟΥ-PROJECT MANAGEMENT

    ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων

    ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
    ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Διαλέξεις και Ασκήσεις Πράξης

    5

    Εργαστηριακές Ασκήσεις

     

    ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ

    5

     

    Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4.

     

     

    ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

    Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων

    Επιστημονικής Περιοχής  σε συνδυασμό με ανάπτυξη  δεξιοτήτων 

    ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

     

    ( ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ) Χειρισμός Η/Υ- το πρόγραμμα  λογιστικών φύλλων Excel  

    ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

    Ελληνική

    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

    ΝΑΙ (στην Αγγλική)-Erasmus Project Management

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

    https://eclass.teiath.gr/courses/DE129/

               
    1. 2.       ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

     

     

     

    Ανήκει στα κατ επιλογής υποχρεωτικά μαθήματα ειδικότητας προπτυχιακού επιπέδου προχωρημένου (7 ου) εξαμήνου. Σύμφωνα με το πλαίσιο αυτό, ο φοιτητής με το πέρας του μαθήματος αναμένεται  :

    Να αποκτήσει  τις βασικές έννοιες και τις τεχνικές  στην σχεδίαση και υλοποίηση  ενός έργου

    Να εφαρμόζει τις γνώσεις τόσο στη σχεδίαση όσο και την υλοποίηση  έργων στο πλαίσιο τριών παραμέτρων :  α) χρόνο,  β) κόστος και  γ) ποιότητα

    Να κατανοεί και να εφαρμόζει τις τεχνικές της διαχείρισης του έργου σε όλο τον κύκλο της ζωής του

    Να σχεδιάζει την πορεία εξέλιξης ενός έργου στο πλαίσιο ενός εφικτού και εφαρμόσιμου χρονοδιαγράμματος -GANTT

    Nα  εφαρμόζει την τεχνική της ‘πιστοποιημένης ή δεδουλευμένης αξίας-value added ‘ στην κατάρτιση του προϋπολογισμού και του απολογισμού του έργου  

    Να συνειδητοποιήσει την ‘αξία’ της συμμετοχικής διαδικασίας στη φάση της σχεδίασης και  της υλοποίησης του έργου

     

     

     

     

    Γενικές Ικανότητες

    Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.

    Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών

    Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις

    Λήψη αποφάσεων

    Αυτόνομη εργασία

    Ομαδική εργασία

    Εργασία σε διεθνές περιβάλλον

    Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

    Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών

    Σχεδιασμός και διαχείριση έργων

    Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

    Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον

    Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου

    Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής

    Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

    • Συνδυασμός μεθόδων διδασκαλίας  για απόκτηση γνώσεων, δεξιοτήτων, ικανοτήτων ( επιτηδειοτήτων ) με :

    • οπτικοακουστική διδασκαλία ( χρήση πολυμέσων multimedia audiovisual )
    • διάλεξη ( καθηγητο-κεντρική προσέγγιση)
    • αμφίδρομη διδακτική επικοινωνία ( συζήτηση, συλλογή και επεξεργασία ιδεών)
    • ατομικές εργασίες ( τρεις εργασίες κατά την διάρκεια του εξαμήνου)
    • συλλογικές εργασίες ( μία συλλογική εργασία)
    • εργασίες σε ζεύγη ( σε κάθε συνάντηση στο πλαίσιο του μαθήματος)
    • διοργάνωση εκδηλώσεων ( ημερίδες, ομιλίες-προσκλήσεις ειδικών στον εργασιακό χώρο)- με το πέρας του εξαμήνου
    • αυτόνομες μελέτες με χρήση διαδικτύου ( αναζητήσεις σε ισότοπους συναφείς με τις θεματικές του μαθήματος)
    • μία επίσκεψη  σε εργασιακό χώρο

     

         
    1. 3.       ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
    • Εισαγωγή στη διαχείριση έργου : Η ιστορία της διαχείρισης έργου
    • Εννοιολογικές προσεγγίσεις : Έργο, Διαδικασίες, Λειτουργίες
    • Περιβάλλον του Έργου.
    • Εύρος Έργου - Δομική Ανάλυσης Εργασιών
    • Ομάδα έργου : Ρόλοι και υπευθυνότητες
    • Οργανωτική προσέγγιση Έργου-οργανωτικά σχήματα
    • Επιλογή και αξιολόγηση Έργου
    • Οικονομική Αξιολόγηση Έργων
    • Κύκλος ζωής έργου : φάσεις και τα βασικά στοιχεία της διοίκησης ενός έργου.
    • Διαδικασίες εκτίμησης έργου
    • Κύκλος προγραμματισμού και ελέγχου
    • Δίκτυα Έργου, σχεδιασμός δικτύου
    • Χρονοπρογραμματισμός Έργου
    • Μέθοδος κρίσιμης διαδρομής
    • Γραμμικά χρονοδιαγράμματα
    • Μέθοδος PERT
    • Προγραμματισμός πόρων
    • Διαχείριση Πόρων
    • προϋπολογισμός κοστολόγηση έργου
    • Διαχείριση κινδύνων
    • Κριτήρια Επιτυχίας Έργου
    • Παρακολούθηση και έλεγχος Έργου
    • Αξιολόγηση Έργου

     

    1. 4.       ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
    Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.

    Στην τάξη  και στο εργαστήριο

    Διαδραστικά μέσω  Internet και της πλατφόρμας του E_class   

    ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
    Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές

    Εξειδικευμένο Λογισμικό διαχείρισης έργων MS_PROJECT 2010-εγκατεστημένο στο εργαστήριο Δ/Ε

     

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

    Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας.

    Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.

     

    Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS

    Δραστηριότητα

    Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

    1. διάλεξεις ( καθηγητο-κεντρική προσέγγιση)

    2. αμφίδρομη διδακτική επικοινωνία ( συζήτηση)

     

    40

    1.ατομικές εργασίες ( τρεις εργασίες κατά την διάρκεια του εξαμήνου)

    2.συλλογικές εργασίες ( μία συλλογική εργασία)

    3. Ασκήσεις Πράξης που εστιάζουν στην εφαρμογή μεθοδολογιών και ανάλυση μελετών περίπτωσης σε μικρότερες ομάδες φοιτητών

    15

    Ομαδική Εργασία σε μελέτη περίπτωσης. Εκπόνηση σχεδίων διαχείρισης έργου

    22

     

    Εργασίες σε ζεύγη ( σε κάθε συνάντηση στο πλαίσιο του μαθήματος

    10

    Διοργάνωση εκδηλώσεων ( ημερίδες, ομιλίες- προσκλήσεις ειδικών στον εργασιακό χώρο)- με το πέρας του εξαμήνου

    10

     Εργαστηριακές ασκήσεις-με τη χρήση του λογισμικού MS_PROJECT

    26

    αυτόνομες μελέτες με χρήση διαδικτύου ( αναζητήσεις σε ισότοπους συναφείς με τις θεματικές του μαθήματος)

     

    10

    μία επίσκεψη  σε εργασιακό χώρο

    10

    Σύνολο Μαθήματος

    (117 φόρτος εργασίας θεωρία

    & 26 φόρτος εργαστηρίου )

    143

     

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

    Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης

     

    Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική  ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες

     

    Αναφέρονται  ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.

     

    I.  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ & ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΑΞΗΣ……60%

    1.  ΓΡΑΠΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ………….50%

    2.  ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΑΞΗΣ………….10%

    3. ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ……… 15%

    5.. ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΜΕΛΕΤΗ….  25%

    ΙΙ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

    Εργαστηριακές Ασκήσεις……………….…………………..40%

     

    ΣΥΝΟΛΟ…………………………………………………………100%

    1. 5.       ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    -Προτεινόμενη Βιβλιογραφία :

    -Συναφή επιστημονικά περιοδικά:

     

    ΒΑΣΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ

    Rory Burke: Διαχείριση Έργων-Project Management. Τεχνικές Σχεδιασμού και Ελέγχου Εκδόσεις Κριτική.

     

    ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ

     

    Harvey Maylor, Διοίκηση Έργου, Εκδόσεις Κλειδάριθμος 3η έκδοση, 2005

     

    Αντώνης Δημητριάδης: Διοίκηση-Διαχείριση Έργου. Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.