Παρουσίαση/Προβολή

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΟΥ-PROJECT MANAGEMENT
(DE129) - Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΡΗΣ
Περιγραφή Μαθήματος
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- 1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
DE751 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
7ο |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΟΥ-PROJECT MANAGEMENT |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
Διαλέξεις και Ασκήσεις Πράξης |
3Θ |
5 |
|||
Εργαστηριακές Ασκήσεις |
2Ε |
|
|||
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
5 |
|
|||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων |
Επιστημονικής Περιοχής σε συνδυασμό με ανάπτυξη δεξιοτήτων |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
( ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ) Χειρισμός Η/Υ- το πρόγραμμα λογιστικών φύλλων Excel |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΝΑΙ (στην Αγγλική)-Erasmus Project Management |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|
||||
- 2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
|
||
|
||
Ανήκει στα κατ επιλογής υποχρεωτικά μαθήματα ειδικότητας προπτυχιακού επιπέδου προχωρημένου (7 ου) εξαμήνου. Σύμφωνα με το πλαίσιο αυτό, ο φοιτητής με το πέρας του μαθήματος αναμένεται : Να αποκτήσει τις βασικές έννοιες και τις τεχνικές στην σχεδίαση και υλοποίηση ενός έργου Να εφαρμόζει τις γνώσεις τόσο στη σχεδίαση όσο και την υλοποίηση έργων στο πλαίσιο τριών παραμέτρων : α) χρόνο, β) κόστος και γ) ποιότητα Να κατανοεί και να εφαρμόζει τις τεχνικές της διαχείρισης του έργου σε όλο τον κύκλο της ζωής του Να σχεδιάζει την πορεία εξέλιξης ενός έργου στο πλαίσιο ενός εφικτού και εφαρμόσιμου χρονοδιαγράμματος -GANTT Nα εφαρμόζει την τεχνική της ‘πιστοποιημένης ή δεδουλευμένης αξίας-value added ‘ στην κατάρτιση του προϋπολογισμού και του απολογισμού του έργου Να συνειδητοποιήσει την ‘αξία’ της συμμετοχικής διαδικασίας στη φάση της σχεδίασης και της υλοποίησης του έργου
|
||
|
Γενικές Ικανότητες |
|
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών |
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης |
|
• Συνδυασμός μεθόδων διδασκαλίας για απόκτηση γνώσεων, δεξιοτήτων, ικανοτήτων ( επιτηδειοτήτων ) με :
|
||
- 3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
- 4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Στην τάξη και στο εργαστήριο Διαδραστικά μέσω Internet και της πλατφόρμας του E_class |
||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Εξειδικευμένο Λογισμικό διαχείρισης έργων MS_PROJECT 2010-εγκατεστημένο στο εργαστήριο Δ/Ε
|
||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS |
|
||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
I. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ & ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΑΞΗΣ……60% 1. ΓΡΑΠΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ………….50% 2. ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΑΞΗΣ………….10% 3. ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ……… 15% 5.. ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΜΕΛΕΤΗ…. 25% ΙΙ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Εργαστηριακές Ασκήσεις……………….…………………..40%
ΣΥΝΟΛΟ…………………………………………………………100% |
- 5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία : -Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
ΒΑΣΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ Rory Burke: Διαχείριση Έργων-Project Management. Τεχνικές Σχεδιασμού και Ελέγχου Εκδόσεις Κριτική.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
Harvey Maylor, Διοίκηση Έργου, Εκδόσεις Κλειδάριθμος 3η έκδοση, 2005
Αντώνης Δημητριάδης: Διοίκηση-Διαχείριση Έργου. Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.
|
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 11 Μαρτίου 2014
-
Περιεχόμενο μαθήματος (Syllabus)
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- 1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ
Προπτυχιακό
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
740
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ
7ο
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΟΥ-PROJECT MANAGEMENT
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδωνΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Διαλέξεις και Ασκήσεις Πράξης
3Θ
5
Εργαστηριακές Ασκήσεις
2Ε
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ
5
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4.
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Επιστημονικής Περιοχής σε συνδυασμό με ανάπτυξη δεξιοτήτων
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
( ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ) Χειρισμός Η/Υ- το πρόγραμμα λογιστικών φύλλων Excel
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:
Ελληνική
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS
ΝΑΙ (στην Αγγλική)-Erasmus Project Management
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)
- 2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Ανήκει στα κατ επιλογής υποχρεωτικά μαθήματα ειδικότητας προπτυχιακού επιπέδου προχωρημένου (7 ου) εξαμήνου. Σύμφωνα με το πλαίσιο αυτό, ο φοιτητής με το πέρας του μαθήματος αναμένεται :
Να αποκτήσει τις βασικές έννοιες και τις τεχνικές στην σχεδίαση και υλοποίηση ενός έργου
Να εφαρμόζει τις γνώσεις τόσο στη σχεδίαση όσο και την υλοποίηση έργων στο πλαίσιο τριών παραμέτρων : α) χρόνο, β) κόστος και γ) ποιότητα
Να κατανοεί και να εφαρμόζει τις τεχνικές της διαχείρισης του έργου σε όλο τον κύκλο της ζωής του
Να σχεδιάζει την πορεία εξέλιξης ενός έργου στο πλαίσιο ενός εφικτού και εφαρμόσιμου χρονοδιαγράμματος -GANTT
Nα εφαρμόζει την τεχνική της ‘πιστοποιημένης ή δεδουλευμένης αξίας-value added ‘ στην κατάρτιση του προϋπολογισμού και του απολογισμού του έργου
Να συνειδητοποιήσει την ‘αξία’ της συμμετοχικής διαδικασίας στη φάση της σχεδίασης και της υλοποίησης του έργου
Γενικές Ικανότητες
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
Λήψη αποφάσεων
Αυτόνομη εργασία
Ομαδική εργασία
Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
• Συνδυασμός μεθόδων διδασκαλίας για απόκτηση γνώσεων, δεξιοτήτων, ικανοτήτων ( επιτηδειοτήτων ) με :
- οπτικοακουστική διδασκαλία ( χρήση πολυμέσων multimedia audiovisual )
- διάλεξη ( καθηγητο-κεντρική προσέγγιση)
- αμφίδρομη διδακτική επικοινωνία ( συζήτηση, συλλογή και επεξεργασία ιδεών)
- ατομικές εργασίες ( τρεις εργασίες κατά την διάρκεια του εξαμήνου)
- συλλογικές εργασίες ( μία συλλογική εργασία)
- εργασίες σε ζεύγη ( σε κάθε συνάντηση στο πλαίσιο του μαθήματος)
- διοργάνωση εκδηλώσεων ( ημερίδες, ομιλίες-προσκλήσεις ειδικών στον εργασιακό χώρο)- με το πέρας του εξαμήνου
- αυτόνομες μελέτες με χρήση διαδικτύου ( αναζητήσεις σε ισότοπους συναφείς με τις θεματικές του μαθήματος)
- μία επίσκεψη σε εργασιακό χώρο
- 3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- Εισαγωγή στη διαχείριση έργου : Η ιστορία της διαχείρισης έργου
- Εννοιολογικές προσεγγίσεις : Έργο, Διαδικασίες, Λειτουργίες
- Περιβάλλον του Έργου.
- Εύρος Έργου - Δομική Ανάλυσης Εργασιών
- Ομάδα έργου : Ρόλοι και υπευθυνότητες
- Οργανωτική προσέγγιση Έργου-οργανωτικά σχήματα
- Επιλογή και αξιολόγηση Έργου
- Οικονομική Αξιολόγηση Έργων
- Κύκλος ζωής έργου : φάσεις και τα βασικά στοιχεία της διοίκησης ενός έργου.
- Διαδικασίες εκτίμησης έργου
- Κύκλος προγραμματισμού και ελέγχου
- Δίκτυα Έργου, σχεδιασμός δικτύου
- Χρονοπρογραμματισμός Έργου
- Μέθοδος κρίσιμης διαδρομής
- Γραμμικά χρονοδιαγράμματα
- Μέθοδος PERT
- Προγραμματισμός πόρων
- Διαχείριση Πόρων
- προϋπολογισμός κοστολόγηση έργου
- Διαχείριση κινδύνων
- Κριτήρια Επιτυχίας Έργου
- Παρακολούθηση και έλεγχος Έργου
- Αξιολόγηση Έργου
- 4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.Στην τάξη και στο εργαστήριο
Διαδραστικά μέσω Internet και της πλατφόρμας του E_class
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητέςΕξειδικευμένο Λογισμικό διαχείρισης έργων MS_PROJECT 2010-εγκατεστημένο στο εργαστήριο Δ/Ε
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας.
Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS
Δραστηριότητα
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
1. διάλεξεις ( καθηγητο-κεντρική προσέγγιση)
2. αμφίδρομη διδακτική επικοινωνία ( συζήτηση)
40
1.ατομικές εργασίες ( τρεις εργασίες κατά την διάρκεια του εξαμήνου)
2.συλλογικές εργασίες ( μία συλλογική εργασία)
3. Ασκήσεις Πράξης που εστιάζουν στην εφαρμογή μεθοδολογιών και ανάλυση μελετών περίπτωσης σε μικρότερες ομάδες φοιτητών
15
Ομαδική Εργασία σε μελέτη περίπτωσης. Εκπόνηση σχεδίων διαχείρισης έργου
22
Εργασίες σε ζεύγη ( σε κάθε συνάντηση στο πλαίσιο του μαθήματος
10
Διοργάνωση εκδηλώσεων ( ημερίδες, ομιλίες- προσκλήσεις ειδικών στον εργασιακό χώρο)- με το πέρας του εξαμήνου
10
Εργαστηριακές ασκήσεις-με τη χρήση του λογισμικού MS_PROJECT
26
αυτόνομες μελέτες με χρήση διαδικτύου ( αναζητήσεις σε ισότοπους συναφείς με τις θεματικές του μαθήματος)
10
μία επίσκεψη σε εργασιακό χώρο
10
Σύνολο Μαθήματος
(117 φόρτος εργασίας θεωρία
& 26 φόρτος εργαστηρίου )
143
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.
I. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ & ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΑΞΗΣ……60%
1. ΓΡΑΠΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ………….50%
2. ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΑΞΗΣ………….10%
3. ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ……… 15%
5.. ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΜΕΛΕΤΗ…. 25%
ΙΙ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Εργαστηριακές Ασκήσεις……………….…………………..40%
ΣΥΝΟΛΟ…………………………………………………………100%
- 5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία :
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
ΒΑΣΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ
Rory Burke: Διαχείριση Έργων-Project Management. Τεχνικές Σχεδιασμού και Ελέγχου Εκδόσεις Κριτική.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
Harvey Maylor, Διοίκηση Έργου, Εκδόσεις Κλειδάριθμος 3η έκδοση, 2005
Αντώνης Δημητριάδης: Διοίκηση-Διαχείριση Έργου. Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.