Παρουσίαση/Προβολή
ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΕΠΙ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑΤΩΝ ΘΕΩΡΙΑ
(8021ΟΤ) - ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΙΑΝΝΙΚΑΚΗΣ
Περιγραφή Μαθήματος
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
«ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΕΠΙ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑΤΩΝ»
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
||||
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ |
ΟΔΟΝΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
8021-8022 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Η |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΕΠΙ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑΤΩΝ |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ |
4(Θ) |
10 |
|||
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ |
6 (Ε) |
||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ γενικού υποβάθρου, γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων |
ΕΙΔΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ / ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
AKINHTH ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΙΙΙ |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|||||
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
|
|
Σκοπός και στόχος του μαθήματος είναι να καταστεί ο φοιτητής ικανός να γνωρίζει: 1. Την έννοια της οστεοενσωμάτωσης. 2. Ποιες δυνατότητες και επιλογές υπάρχουν για αποκατάσταση της νωδότητας με εμφυτεύματα. 3. Όλες τις μεθόδους κατασκευής προσθετικής σε εμφυτεύματα. 4. Τα θεωρητικά και εργαστηριακά στάδια κατασκευής και επιδιόρθωσης μιας επιεμφυτευματικής προσθετικής εργασίας. 5. Τις σύγχρονες μεθόδους κατασκευής επιεμφυτευματικής προσθετικής εργασίας με ψηφιακά μέσα. 6. Τα σύγχρονα υλικά κατασκευής και τις ενδεδειγμένες μεθόδους χειρισμού των.
Γνώσεις: Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
Δεξιότητες: Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
Ικανότητες: Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
|
|
Γενικές Ικανότητες |
|
|
|
|
|
· Αυτόνομη εργασία · Ομαδική εργασία · Λήψη αποφάσεων |
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το μάθημα διδάσκεται θεωρητικά και πρακτικά μέσα από ένα κύκλο θεωρητικών και εργαστηριακών μαθημάτων.
Η θεωρία του μαθήματος χωρίζεται για εκπαιδευτικούς λόγους σε δύο μέρη, γενικό και ειδικό με τις ανάλογες θεματικές ενότητες: ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1. Ιστορική Ανασκόπηση. Σύντομη αναφορά στα εξελικτικά στάδια που πέρασαν τα εμφυτεύματα μέχρι τη σημερινή μορφή τους. 2. Ανάλυση των διαφορετικών επιλογών που υπάρχουν για την αποκατάστασης νωδότητας. Πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα, ενδείξεις και αντενδείξεις κάθε επιλογής. 3. Εξοικείωση με την ορολογία. 4. Μελέτη της συμπεριφοράς των εμφυτευμάτων σε σχέση με τις μασητικές δυνάμεις. 5. Συγκλεισιακά σχήματα της προσθετικής που στηρίζεται σε εμφυτεύματα. ΕΙΔΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1. Προπροσθετικές εργασίες. Μελέτη του περιστατικού, ακτινογραφικός και χειρουργικός νάρθηκας. Προσωρινές αποκαταστάσεις. 2. Ολική ή Μερική ανοδοντία. Ακίνητη επιεμφυτευματική πρόσθεση. Κοχλιούμενες, συγκολλούμενες ή συγκολλοκοχλιούμενες αποκαταστάσεις. Συνδυασμός μεταλλικού σκελετού και πολυμερών υλικών ή πορσελάνης. 3. Κατασκευή προσθετικής σε εμφυτεύματα με τη μέθοδο CAD/CAM (ψηφιακή τεχνολογία). Η σημασία της «παθητικής» εφαρμογής στη προσθετική των εμφυτευμάτων. 3. Επένθετες επί εμφυτευμάτων. Συγκρατητικά στοιχεία-Ενίσχυση βάσεων. 4. Εκπαιδευτικό υλικό (κασετίνες με προπλάσματα γνάθων, εμφυτευμάτων, εργασιών), παρουσίαση πραγματικών περιστατικών από όλα τα είδη των κατασκευών.
Εργαστήριο 1. Κατασκευή εκμαγείου εργασίας μερικής ανοδοντίας με δύο εμφυτεύματα και υλικό απομίμησης ούλων. 2. Κέρωμα προπλάσματος συγκολλοκοχλιούμενης μεταλλοκεραμικής γέφυρας σε προσθετικούς δακτυλίους. 3. Χύτευση και εφαρμογή σκελετού. |
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο στην αίθουσα διδασκαλίας και στο εργαστήριο |
||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση ηλεκτρονικής τεχνολογίας για την παρουσίαση των μαθημάτων στην αίθουσα. Προβολή βίντεο. Σύνδεση με την πλατφόρμα e-class https://eclass.uniwa.gr/courses/DENT114/ και το ηλεκτρονικό σύγγραμμα (https://eclass.teiath.gr/modules/document/?course=DENT114) Είναι επίσης αναρτημένα διάφορα χρήσιμα εκπαιδευτικά έγγραφα. Σύνδεση με το διαδίκτυο και προβολή μελετών και εκπαιδευτικών βίντεο. |
||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Γραπτή εξέταση (60%) Αξιολόγηση στο εργαστήριο (40%) Έλεγχος γραπτού από φοιτητή εφόσον εκδηλώσει την επιθυμία. Αξιολόγηση στο εργαστήριο από δύο τουλάχιστον εκπαιδευτικούς και υπολογισμού του μέσου όρου. |
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία : Ελληνική: 1. Γιαννικάκης Σ, Καρκαζής Η.: Προσθετική σε εμφυτεύματα. Εργαστηριακή τεχνική. Αθήνα 2018. Ηλεκτρονικό βιβλίο: https://eclass.teiath.gr/modules/document/?course=DENT114 2.Γιαννικάκης Σ, Καρκαζής Η.: Προσθετική επί εμφυτευμάτων. Εργαστήριο. Εκδόσεις Μπονισέλ. Αθήνα 2007.
Ξένη: 1. Bränemark P.-I, Zarb G, Albrektsson T: Tissue-integrated prostheses. Quintessence Publ. Co., Inc. Chicago 1985. 2. Hobo S, Ichida E, Garcia L: Osseointegration and occlusal rehabilitation. Quintessence Publ. Co., Inc. Tokyo 1991. 3. Spiekermann H. et al: Implantology. Thieme. New York 1995 4. White GE: Osseointegrated dental technology. Quintessence Publ. Co. Ltd. London 1993
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά: International Journal of Oral and Maxillofacial Implants Journal of Prosthetic Dentistry International Journal of Prosthodontics European Journal of Prosthodontics and Restorative Dentistry |
Ημερομηνία δημιουργίας
Τετάρτη 23 Μαΐου 2018
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα