Παρουσίαση/Προβολή

Χώρος Φιλοξενίας Ψηφιακών Αρχείων για τις Παραδοτέες Εργασίες
(DITREP113) - Εκπαιδευτής: Τάσος Γιαννουκάκης
Περιγραφή Μαθήματος
Σκοπός της Εκπαίδευσης
Μέσω της πρακτικής εφαρμογής και της ενεργούς συμμετοχής σας θα αποκτήσετε τις απαραίτητες δεξιότητες για να χρησιμοποιήσετε τις διαδραστικές οθόνες ως μέσο εμπλουτισμού της διδασκαλίας, ενσωματώνοντας καινοτόμες παιδαγωγικές προσεγγίσεις που ενθαρρύνουν την αλληλεπίδραση και τη δημιουργικότητα των μαθητών σας.
Λίγα λόγια για τoν Εκπαιδευτή
Έμπειρος εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στην εκπαίδευση και ειδικεύεται στην αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογιών στη διδασκαλία. Με ισχυρό υπόβαθρο στην παιδαγωγική και τη χρήση διαδραστικών εργαλείων, έχει αναπτύξει καινοτόμες μεθόδους που στοχεύουν στην εμπλοκή των μαθητών και τη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας.
Έχει εκπαιδεύσει πλήθος εκπαιδευτικών σε διάφορα πλαίσια, προσφέροντάς τους τα εφόδια για να ενσωματώσουν νέες τεχνολογίες στην τάξη τους, ενώ παράλληλα προάγει τη συνεργατική και συμμετοχική μάθηση. Στόχος του είναι να παρέχει στους εκπαιδευτικούς τα απαραίτητα εργαλεία για να εμπλουτίσουν τη διδασκαλία τους και να προωθήσουν τη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη των μαθητών τους.
Σε αυτό το πρόγραμμα, θα σας καθοδηγήσει στη χρήση διαδραστικών οθονών και θα σας προσφέρει πρακτικές συμβουλές και καθοδήγηση για την ενσωμάτωση αυτών των τεχνολογιών στη διδασκαλία σας.
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα 20 Μαΐου 2024
-
Περιεχόμενο Εκπαίδευσης
Εκπαίδευση και Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών
- Κατανόηση και χρήση των βασικών λειτουργιών των διαδραστικών οθονών.
- Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση διαδραστικών εργαλείων για την υποστήριξη της μάθησης.
Διαδραστικές Οθόνες και Διδακτική Πρακτική
- Χρήση διαδραστικών οθονών για την παρουσίαση πολυμέσων, τη διεξαγωγή διαδραστικών ασκήσεων και την ενίσχυση της μαθησιακής διαδικασίας.
- Προώθηση της συνεργατικής μάθησης μέσω της χρήσης διαδραστικών τεχνολογιών στην τάξη.
Ενίσχυση της Ενεργής Συμμετοχής των Μαθητών
- Χρήση διαδραστικών οθονών για την προώθηση της αλληλεπίδρασης μεταξύ μαθητών και διδασκόντων.
- Καλλιέργεια δεξιοτήτων ανάλυσης και δημιουργίας μέσω της χρήσης ψηφιακών εργαλείων.
Ψηφιακός Γραμματισμός και Εκπαίδευση
- Ενίσχυση των δεξιοτήτων ψηφιακού γραμματισμού, όπως η χρήση τεχνολογικών εργαλείων, η αξιολόγηση πληροφοριών και η δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου.
- Κατανόηση των αρχών της ψηφιακής ηθικής και της υπεύθυνης χρήσης της τεχνολογίας.
Καινοτόμες Μορφές Διδασκαλίας
- Χρήση των διαδραστικών οθονών για την εφαρμογή της ανεστραμμένης τάξης, όπου το παραδοσιακό μοντέλο διδασκαλίας αντιστρέφεται, επιτρέποντας περισσότερο χρόνο για διαδραστικές δραστηριότητες στην τάξη.
- Ενσωμάτωση στοιχείων παιχνιδιού στη διδασκαλία για την αύξηση της κινητοποίησης και της εμπλοκής των μαθητών.
Αξιολόγηση και Ανατροφοδότηση
- Χρήση διαδραστικών εργαλείων για την αξιολόγηση της απόδοσης των μαθητών και την παροχή άμεσης ανατροφοδότησης.
- Συλλογή και ανάλυση δεδομένων για τη βελτίωση της διδακτικής πρακτικής μέσω της χρήσης διαδραστικών οθονών.
Μαθησιακοί στόχοι
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι αναμένεται να:
- Αναγνωρίσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας των διαδραστικών οθονών, κατανοώντας τις τεχνικές δυνατότητες που αυτές προσφέρουν.
- Αναλύσουν τις δυνατότητες παιδαγωγικής αξιοποίησης των διαδραστικών οθονών, κατανοώντας πώς αυτές μπορούν να ενσωματωθούν στη διδακτική διαδικασία για την ενίσχυση της μάθησης.
- Εξερευνήσουν διαφορετικούς τρόπους αξιοποίησης των διαδραστικών οθονών στη διδασκαλία, ανακαλύπτοντας ποικίλες εφαρμογές που μπορούν να ενισχύσουν τη συμμετοχή των μαθητών και να βελτιώσουν τη διδασκαλία.
- Ερμηνεύσουν την παιδαγωγική θεωρία που υποστηρίζει τους διαφορετικούς τρόπους χρήσης των διαδραστικών οθονών, ώστε να μπορούν να επιλέγουν και να εφαρμόζουν τις κατάλληλες πρακτικές στη διδασκαλία τους.
- Σχεδιάσουν και εφαρμόσουν τη χρήση των διαδραστικών οθονών στην καθημερινή τους διδασκαλία με στόχο να προάγουν τη συνεργατική μάθηση και να διευκολύνουν την κατανόηση σύνθετων εννοιών από τους μαθητές.