Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

(N1-4020) -  ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΑΤΗ

Περιγραφή Μαθήματος

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Το μάθημα αυτό αποτελεί εισαγωγική βάση στην κατανόηση της έννοιας της Ταυτότητας.

Η ύλη του μαθήματος αποσκοπεί στην προσέγγιση της δομής και της λειτουργίας της Εταιρικής Ταυτότητας, ώστε να μελετηθεί ο σχεδιασμός της.

Δίνεται εξ αρχής έμφαση στην αναγκαιότητα της έρευνας. Αναλύεται ο καταλυτικός ρόλος της εταιρικής ταυτότητας στο προφίλ που κάθε εταιρία επιθυμεί να επικοινωνήσει στο στοχευμένο κοινό της. Ζητούνται:
• αναγνώριση του πεδίου, και εξέταση ερευνητικών περιοχών,
• κατανόηση της οργανωτικής δομής και των συστατικών μερών Εταιρικής Ταυτότητας,
• διατύπωση συμπερασματικών απόψεων και αξιολογικών κρίσεων, εκτιμήσεων και προτάσεων,
• επανοργάνωση υπαρχουσών δομών ή δημιουργία νέων δομών Εταιρικής Ταυτότητας

Επιδιώκεται η ανάδειξη του ρόλου της επικοινωνίας σε διαφορετικά μέσα. Μετά το σχεδιασμό σήματος – λογοτύπου ακολουθεί μελέτη εγχειριδίου εφαρμογών του και ενδεικτικά παραδείγματα έκφρασης της εταιρικής ταυτότητας: διαφημιστικό έντυπο και άλλα μέσα προώθησης, όπως καταχώρηση συσκευασία, κ.λπ.

Ο σχεδιασμός των προτάσεων περιλαμβάνει και την αναζήτηση και τη μελέτη της ένταξής τους σε αντίστοιχα περιβάλλοντα.

CORPORATE INDENTITY

This lesson is an introductory basis for understanding the concept of Corporate Identity. The subject matter of the course is to approach the structure and function of Corporate Identity in order to study its design.

The Corporate Identity course aims to highlight the role of communication in different media.

 

Analysis and practical applications related to the role of communication through brand design - corporate identity logo, promotional literature and other promotional tools such as registration, packaging, etc.

The focus is on the necessity of research.

Analyzing the catalytic role of corporate identity in the profile each company wants to communicate with its targeted audience.

The design of the proposals includes the search and the study of their integration into corresponding environments.

Ρequested:

  • Field identification,
  • examining research areas,
  • Understanding the organizational structure and components of Corporate Identity,
  • Wording, concluding views and evaluations, assessments and proposals,
  • reorganizing structures or creating new Corporate Identity structures

Ημερομηνία δημιουργίας

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2023