Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Ψηφιακές Διαδραστικές Πολυμεσικές Εφαρμογές

(N1-6040) -  Δρ.ΡΩΣΣΕΤΟΣ ΜΕΤΖΗΤΑΚΟΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Θεωρητικό Μέρος Μαθήματος 

     Η απόκτηση γνώσεων υποδομής στο γνωστικό πεδίο "των  πολυμέσων " ως θεωρητικό και εφαρμοσμένο αντικείμενο για την δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών (App) και κατασκευή ιστοσελίδων .

     Η καλλιέργεια των δεξιοτήτων του γραφίστα σε σχέση με το σχεδιασμό πολυμεσικών εφαρμογών που εφαρμόζεται με την γνώση χειρισμού προγραμμάτων Η/Υ στα πλαίσια πάντα της γραφιστικής σύνθεσης και παρουσίασης

 

Εργαστηριακό Μέρος Μαθήματος 

Οι φοιτητές/ριες εκπαιδεύονται να σχεδιάζουν ψηφιακές εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα και τάμπλετ.  Στο Appstore κυκλοφορούν χιλιάδες εφαρμογές που όμως λίγες από αυτές καταλήγουν να βρίσκονται αποθηκευμένες σε κινητά ή τάμπλετ.  Πετυχημένες εφαρμογές θεωρούνται αυτές που είναι πολύ καλά σχεδιασμένες τόσο από την άποψη της διεπαφής του χρήστη “UI” User Interface όσο και από την εμπειρία του με αυτή “UX” User Experience.    Από πλευράς μάρκετινγκ, πετυχημένη είναι αυτή που καλύπτει την ανάγκη του χρήστη της, αλλά για το γραφίστα πετυχημένη εφαρμογή είναι αυτή που όχι απλά καλύπτει τις ανάγκες του χρήστη αλλά προσφέρει καλαισθησία, προσεγμένο σχεδιασμό, άψογη ροή και διάδραση μεταξύ χρήστη και εφαρμογής. 

 

Πως πετυχαίνετε αυτός ο στόχος?

Μέσα από τη θεωρητική υποστήριξη του σχεδιασμού της εφαρμογής και την ανάλυση συγκεκριμένων παραδειγμάτων “case studies” με ιδιαίτερη έμφαση στον τρόπο επιλογής της θεματολογίας και σχεδιαστικής της εξέλιξης.

Χρησιμοποιώντας ένα ευρύ φάσμα παραδοσιακών ψηφιακών σχεδιαστικών προγραμμάτων, οι φοιτητές/τριες θα έχουν τη γνώση να δημιουργήσουν από απλά διαγράμματα ροής της εφαρμογής, έως ολοκληρωμένες μακέτες και πρωτότυπα έργα.

 

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι γραφίστες/σχεδιαστές πολυμεσικών εφαρμογών, είναι σε θέση να δημιουργήσουν ψηφιακά έργα για κινητά τηλέφωνα, τάμπλετς, ιστοσελίδες καθώς και διαδραστικά παιχνίδια.  Δίδονται σημειώσεις τις οποίες ο φοιτητής κάνει χρήση κατά την συνολική διάρκεια σπουδής του μαθήματος. Στο τέλος του εξαμήνου παραδίδουν μια καλλιτεχνική εργασία συνοδευόμενη από γραπτή μελέτη. 

 

  • ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 
  1. Revolutionize Leeranign & DevelopmentQ Performance and Innovation Strategy for Information Age  1stEdition Clark N. Quin 2014 
  2. Design for how People Learn 2nd Edition) (Voice tha Matter) 2nd Edition, Julie Dirksen (2016)  
  3. Dreamweaver MX Magic, New Riders Publishing Halstead, Brad (2002). . 
  4. Graphis Interactive Design 2, Graphis Pr, Pedersen, Martin (2002).  
  5. The Digital Designer: 101 Graphic Design Projects for Print, the Web, Multimedia, and Motion Graphics, Delmar Learning Pite, Stephen (2002). . 
  6. Web Wizard's Guide to Multimedia, Addison-Wesley Pub Co Lengel, James G. (2001). . 
  7. Cotton, Bob and Oliver, Richard. The Cyberspace lexicon, London, Phaidon press limited Press. 
  8. Ulrich, Katherine. Flash 5 for Windows and Macintosh: Visual QuickStart Guide, Peachpit Press. 
  9. Ockrassa, Warren. Director 8.5 Shockwave Studio: A Beginner's Guide, McGraw-Hill Mayne,. Morphosis: Recent Works (Planet Architecture), in-D Thom (2000). 
  10. Developing Effective Websites: A Project Manager's Guide, Focal Press Hogan, Patrick (2001). . 
  11. Multimedia: Making It Work 7th Edition Vaughan (2001). 

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023