Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΚΙΝΗΣΗ (3D ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ)

(N1-7080) -  ΣΠΥΡΟΣ ΣΙΑΚΑΣ

Περιγραφή Μαθήματος

 

ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΣ  ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΣΚΟΠΟΣ

Απόκτηση γνλωσεων και δεξιοτήτων αξιοποίησης υψηλής τεχνολογίας στην κίνηση μέσω υπολογιστή στον τρισδιάστατο χώρο

ΣΤΟΧΟΙ

  • Η δυνατότητα δημιουργίας 3d  μοντέλων με δυνατότητα κίνησης με σκελετό και shape keys.
  • Εισαγωγή σε εξειδικευμένες τεχνικές animation  εντός  τρισδιάστατου χώρου.
  • Η δυνατότητα παραγωγής ολοκληρωμένων video που θα παρέχουν κίνηση τίτλων και αντικειμένων.



 

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Θεωρητικό Μέρος Μαθήματος

Βασικές αρχές κίνησης, κέντρο κίνησης, κίνηση σε διαδρομή. Ιεραρχία, κεντρικά και θυγατρικά αντικείμενα, ελεγκτές κίνησης. Δημιουργία και κίνηση απλού ανθρώπινου μοντέλου.
Δημιουργία και χρήση μορφασμών και ολοκληρωμένου κ.λπ. Ειδικά εφέ, στρεβλώσεις χώρου.

 

Εργαστηριακό Μέρος Μαθήματος

Συνθετική κίνηση (Animation). 

  1. Έλεγχος και κίνηση αντικειμένων.
  2. Κίνηση σχελετού.
  3. Συστήματα κίνησης κοκάλων (Bones)
  4. Κίνηση με shape keys
  5. Προγράμματα κίνησης Δυναμικής Προσομοίωσης και Δυναμικών ιδιοτήτων για τα αντικείμενα.

Συστήματα εξαγωγής Ταινίας (Rendering). 

  1. Εξαγωγή της Συνθετικής Κίνησης (Final Render).
  2. Video Post.

Πεδίο έρευνας και ανάπτυξης ειδικών εφαρμογών για το 3D.  

  1. Γραφιστική.
  2. Διακόσμηση, Design.
  3. Πολυμορφικές εφαρμογές, μέσο γλωσσών Προγραμματισμού, Χαμηλού και Υψηλού Επιπέδου.
  4. Ανάπτυξη Γνώσης για πειραματικές εφαρμογές Έργων Τέχνης με χρήση των νέων συνδυαστικών μέσων Τεχνολογίας (Web, Navigations, interactive)
  5. Τρισδιάστατα Παιχνίδια.

Παρουσίαση Εργασιών. 

Βιβλιογραφία

  • § Art and science of computer animation. Mealing Stuart. Hardcover Textbook 1997.
  • § Character animation in 3D. Steve Roberts. Trade clath - compact disk 2002.
  • § 3D imaging & animation with Infini-D . Lisa Cresson. Hardcover 1996.
  • § Morphing & animation: 3D studio tips & tricks. Michael Bousquet. Paperback 1994.
  • § Computer animation. Theory and practice. Nadia Thalmann, Daniel Thalmann. Hardcover, Revised 1990.
  • § 3D animation: From models to movies. Εισαγωγή Παπασωτηρίου.
  • § Digital character animation. 2001. Εισαγωγή Παπασωτηρίου.
  • § Essential computer animation Fast. Vince John . Springer - Verlag. UK.
  • § Animation with character studio 3. Michael Bousquet. Spiral 2000.
  • § Three- Dimension computer animation. Vince John. Paperback Textbook 1992.

 

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014