Παρουσίαση/Προβολή

ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ - ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΑΦΗΡΗΜΕΝΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ
(GRAF155) - ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΣΟΤΣΟΥ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΟΥ,
Περιγραφή Μαθήματος
Γίνεται ανάλυση των βασικών γραφιστικών εφαρμογών μιας προωθητικής καμπάνιας.
Μελετάται η μεθοδολογία του συμβολισμού αφηρημένων, ή μη, εννοιών η οποία συνεπικουρούμενη από τις θεμελιώδεις αρχές της σημειολογίας και της οπτικής επικοινωνίας καθιστά κατανοητή τη σχεδιαστική προσέγγιση κάθε είδους εταιρικής ταυτότητας. Μία επικοινωνιακή εφαρμογή πρωταρχικής σημασίας καθώς η εταιρική ταυτότητα είναι η “σφραγίδα” κάθε εταιρίας, σε βάθος χρόνου. Επιλέγονται –αναλόγως- δυναμικές ή αρμονικές συνθέσεις στοιχείων, διαφορετικής δομής και έντασης (τυπογραφικά/εικαστικά), για εφαρμογή σε πολυσέλιδα διαφημιστικά έντυπα.
Αναλύονται και επεξηγούνται τα διαφορετικά είδη καταχωρίσεων και αφισών.
Εργαστηριακό Μέρος Μαθήματος
Οπτικοποίηση, στην πράξη, εννοιών και ιδεών για τη δημιουργία Εταιρικής ταυτότητας (Σήμα/Λογότυπος).
Εφαρμογή της εταιρικής ταυτότητας σε Επιστολόχαρτο, Φάκελο, Επιχειρηματική κάρτα.
Σύλληψη και υλοποίηση πρωτότυπης ιδέας για το σχεδιασμό Διαφημιστικού εντύπου (8σέλιδου ή 16σέλιδου).
Σύνθεση Διαφημιστικής καταχώρισης Α4 για τον περιοδικό τύπο.
Σχεδιαστική προσέγγιση Αφισέτας εσωτερικού χώρου
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ελληνική βιβλιογραφία
Ξενόγλωσση βιβλιογραφία
GRIDS,ΤΗΕ STRUCTURE OF GRAPHIC DESIGN.
Jute A.,ROTOVISION.
THE GRAPHIC LANGUAGE OF NEVILLE BRODY.
Wozencroft, J. THAMES AND HUDSON, 1994.
A B Z MORE ALPHABETS AND OTHER SIGNS. REDSTONE PRESS, LONDON, 2003.
THE BIG BOOK OF LOGOS 3. David Carter, HARPER COLLINS PUBLISHERS, N.Y. 2003.
LOGO LOUNGE. Bill Gardner and Cathy Fishel, ROCKPORT PUBLISHERS, MASSACHUSETTS, 2003.
LETTERHEAD AND LOGO DESIGN 6. ROCKPORT PUBLISHERS, MASS. 2003.
BEST OF BUSINESS CARD DESIGN 6. ROCKPORT PUBLISHERS, MASS. 2004
THE BEST OF THE BEST OF BUSINESS CARD DESIGN. ROCKPORT PUBLISHERS, MASS. 2003.
THE BEST OF BROCHURE DESIGN 6. Cheryl Dangel Cullen, ROCKPORT PUBLISHERS. 2003.
BROCHURES MAKING A STRONG IMPRESSION. ROCKPORT PUBLISHERS, MASS. 2004.
THE BEST OF THE BEST OF BROCHURE DESIGN. ROCKPORT PUBLISHERS,HAMBURG,GERMANY, 2004.
ADVERTISING DIGITAL LAB. PRINT AND ELEKTRONIC DESIGN. ROTOVISION S.A.,SWITZERLAND, 2001.
ONE SHOW INTERACTIVE VOLUME 3. ROTOVISION S.A.,UNITED KINGDOM, 2000.
PROBLEM SOLVED DESIGN AND COMMUNICATION. Michael Johnson, PHAIDON PRESS LIM. N.Y., 2002.
TYPE ATWORK (USOS DE LA TIPOGRAFIA EN EL DISENO EDITORIALI). Andreu Babius, INDEX BOOK, BARCELONA, 2003.
TYPO DU 20e SIECLE. Lewis Blackwell, FLAMMARION (NOUVELLE EDITION AUGMENTEE), PARIS, 2004.
THE BIG BOOK OF NEW DESIGN IDEAS. David E.Carter, HARPER COLLINS PUBLISHERS, N.Y.,2003
AMERICAN TRADEMARK DESIGNS. Barbara baer, CAPITMAN-DOVER PUBLICATIONS INC. NY
LOGOBOOK. Paul Ibon, INTERECHO PRESS.
LOGO WORLD 2001. P.I.E. BOOKS.
SIGNS AND SYMBOLS. Frutiger A., STUDIO EDITIONS, LONDON 1989.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 7 Μαρτίου 2017
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα