Παρουσίαση/Προβολή

(ICE1-8112) - Νικόλαος Ζ. Ζάχαρης
Περιγραφή Μαθήματος
Περιγραφή
Το μάθημα είναι επιλογής και θα γίνει μια εισαγωγή στο χώρο της σχεδίασης των παιχνιδιών (όχι μόνο των ηλεκτρονικών)
καθώς και της κατασκευής των video games. Οι σπουδαστές που θα επιλέξουν το μάθημα θα πρέπει να γνωρίζουν, ότι :
α) δεν διεξάγωνται εργαστήρια και για την πρακτική άσκηση θα πρέπει να διαθέτουν το δικό τους υπολογιστή.
β) θα υπάρχει εκπαιδευτικό υλικό/οδηγίες και στα Αγγλικά
γ) για τη κατασκευή των εφαρμογών θα χρησιμοποιηθεί η γλώσσα προγραμματισμού C#, σε περιβάλλον Unity3D, οπότε απαιτείται καλή γνώση προγραμματισμού και αρκετή διάθεση προσωπικής έρευνας, ενασχόλησης και μελέτης του πηγαίου κώδικα των εφαρμογών.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1.Εισαγωγή στην ιστορία και την κατασκευή των παιχνιδιών
2.Σχεδίαση και μοντελοποίηση παιχνιδιών
3.Κατασκευή πολυμεσικού υλικού για παιχνίδια
4.Μηχανές και γλώσσες προγραμματισμού
5.Ανάπτυξη παιχνιδιών σε 2D
6.Ανάπτυξη παιχνιδιών σε 3D
7.Σχεδίαση και κατασκευή διεπαφής
8.Φυσική για παιχνίδια
9.Τεχνητή Νοημοσύνη για παιχνίδια
10.Παιχνίδια για φορητές συσκευές
11.Εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας
12.Εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας
13.Διαδικτυακά παιχνίδια πολλών παικτών
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη 14 Μαρτίου 2019
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα