Παρουσίαση/Προβολή

Εκπαιδευτική αξιολόγηση και ψηφιακές τεχνολογίες
(MSCDITREP111) - Κατερίνα Κασιμάτη & Μαρία Μουντρίδου
Περιγραφή Μαθήματος
Μαθησιακοί στόχοι
Όταν οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν ολοκληρώσει τις θεματικές ενότητες του μαθήματος θα είναι σε θέση:
- να προσδιορίζουν το θεματικό πεδίο της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης
- να αναγνωρίζουν την παιδαγωγική αξία και τη δυναμική της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης ως εργαλείο μάθησης και ως μηχανισμό ανατροφοδότησης και βελτίωσης τόσο των εκπαιδευομένων όσο και του ίδιου του εκπαιδευτικού
- να επανασχεδιάζουν κατάλληλες διδακτικές παρεμβάσεις για τη βελτίωση της διδακτικής διαδικασίας και να παρακολουθούν τη μαθησιακή πορεία, μέσω της ανάπτυξης ισχυρών μεταγνωστικών δεξιοτήτων
- να αξιοποιούν τα αξιολογικά ευρήματα για τη βελτίωση της σχολικής μονάδας και να τα συνδυάζουν με τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό και τη λήψη βελτιωτικών αποφάσεων
- να αξιοποιούν ψηφιακά εργαλεία/λογισμικά για να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν ρουμπρίκες αξιολόγησης
- να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν τεστ αυτοξιολόγησης με χρήση κατάλληλων ψηφιακών εργαλείων
- να χρησιμοποιούν εργαλεία εννοιολογικής χαρτογράφησης για να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν εννοιολογικούς χάρτες
- να επιλέγουν και να χρησιμοποιούν κατάλληλα εργαλεία για την ανάπτυξη ηλεκτρονικού φακέλου εργασιών εκπαιδευόμενου (ePortfolio)
- να χρησιμοποιούν τα εργαλεία αξιολόγησης και βαθμολόγησης που ενσωματώνει το Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης Moodle, προκειμένου να αναπτύσσουν δραστηριότητες αξιολόγησης των εκπαιδευόμενων και να διαχειρίζονται τη διαδικασία βαθμολόγησής τους, αντίστοιχα.
Ημερομηνία δημιουργίας
Κυριακή 5 Απριλίου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα