Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Κοινωνικές Επιστήμες και Συμπεριφορά Καταναλωτή στον Τουρισμό

(MSCTOUR169) -  ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΜΟΙΡΑ

Περιγραφή Μαθήματος

  1. Μελέτη και ανάλυση του προφίλ του καταναλωτή και των διεργασιών πραγματοποιούνται για τη λήψη τουριστικής απόφασης.
  2. Ψυχολογικές και κοινωνικές επιδράσεις που δέχεται ο καταναλωτής κατά τη διάρκεια της διαδικασίας λήψης αποφάσεων.
  3. Διαδικασία λήψης αποφάσεων
  4. Συμπεριφορά καταναλωτή στο τουρισμό
  5. Ο ρόλος της κουλτούρας, υποκουλτούρας, απόψεων και στάσεων
  6. Ο ρόλος της κοινωνικής τάξης και των κοινωνικών ομάδων στην λήψη τουριστικής απόφασης
  7. Ο ρόλος των ομάδων στην διαδικασία λήψης τουριστικής απόφασης
  8. Ο ρόλος της οικογένειας στις τουριστικές επιλογές,
  9. Οι καθοδηγητές γνώμης
  10. Τύποι αγοραστικών αποφάσεων κ.λπ.
  11. Εναλλακτικές μορφές τουρισμού, κίνητρα, ανάγκες και διαχείρισ
  12. Ανάλυση μελετών περίπτωσης (case studies).

Ημερομηνία δημιουργίας

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019