Παρουσίαση/Προβολή

Μάρκετινγκ Ηλεκτρονικού Καταστήματος
(OAED110) - ΕΙΡΗΝΗ ΣΑΜΑΝΤΑ
Περιγραφή Μαθήματος
Σκοπός του Προγράμματος : Οι εκπαιδευόμενοι να αναπτύξουν χρήσιμες ψηφιακές δεξιότητες μάρκετινγκ και ηλεκτρονικών πωλήσεων και να προαχθούν ικανότητες για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σε ηλεκτρονικά κανάλια διανομής.
Σύντομη Περιγραφή του Προγράμματος Κατάρτισης : Ένα πρόγραμμα επιμόρφωσης εστιασμένο στο ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ και στην προώθηση προϊόντων μέσα από πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (eshop) .Η επέλαση της πανδημίας και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις είχαν σαν αποτέλεσμα την αλματώδη αύξηση στις διαδικτυακές αγορές στην Ευρώπη (Eurostat,2021). Μέσα από αυτό το πρόγραμμα οι εκπαιδευόμενοι θα αναπτύξουν χρήσιμες δεξιότητες μάρκετινγκ και ηλεκτρονικών πωλήσεων. Επίσης θα παρουσιαστούν τρόποι αύξησης και προσέγγισης αγοραστικού κοινού μέσω συγχρόνων ηλεκτρονικών τεχνικών μάρκετινγκ. Επιπρόσθετα το πρόγραμμα αυτό προαγάγει ικανότητες για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σε νέα ηλεκτρονικά κανάλια διανομής.
Μαθησιακά αποτελέσματα :
Δεξιότητες:
- Κριτική ικανότητα,
- Οργανωτικότητα,
- Επικοινωνία,
- Κοινωνική αντίληψη,
- Διαχείριση χρόνου,
- Ενεργός ακρόαση,
- Λήψη αποφάσεων και πρωτοβουλιών
Ικανότητες:
- Να εκπονούν ένα σχέδιο Μάρκετινγκ,
- Να γνωρίσουν εξελιγμένες τεχνικές εποπτείας και ελέγχου προώθησης.
- Να αξιοποιούν νέες ηλεκτρονικές τεχνικές μάρκετινγκ για την προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων
- Να κάνουν χρήση των βασικών αρχών του ηλεκτρονικού εμπορίου και να τις συνδέοουν με την επιχειρηματικότητα
- Να αξιοποιούν τις τεχνικές μάρκετινγκ για να ενισχύσουν την επισκεψιμότητα του online καταστήματος
Γνώσεις:
- Να γνωρίζουν το τρόπο υλοποίησης ενός σχεδίου Μάρκετινγκ,
- Να κατανοήσουν το τρόπο προώθησης μέσω κοινωνικών μέσων
- Να κατανοήσουν τις βασικές αρχές του ηλεκτρονικού εμπορίου και πώς αυτές συνδέονται με την επιχειρηματικότητα
- Βασικές Γνώσεις
α. Εισαγωγή στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
α1. Βασικές έννοιες
α2. Εισαγωγή στο Σχεδιασμό Στρατηγικής Ψηφιακού Μάρκετινγκ
β. Διαδικτυακή Παρουσία
β1. Επιλογές Διαδικτυακής Παρουσίας
β2. Εταιρική Ιστοσελίδα
β3. Μάρκετινγκ Μηχανών Αναζήτησης και Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης
γ. Εισαγωγή στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
γ1. Βασικές έννοιες
γ2. Κατηγοριοποιήσεις Ηλεκτρονικού Εμπορίου
γ3. Επιχειρηματικά Μοντέλα
- Ειδικές Γνώσεις στο Ψηφιακό Marketing - Ηλεκτρονικό Εμπόριο - Επιχειρηματικότητα με καινοτομία και εξωστρέφεια
α. Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Διαφήμιση
α1. Τύποι Διαδικτυακής Διαφήμισης
α2. Διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης
α3. E-mail Μάρκετινγκ
α4. Μάρκετινγκ Κινητών Συσκευών
α5. Social Media Μάρκετινγκ
α6. Μετρικές και Αναλύσεις στο Διαδίκτυο - Web Metrics & Analytics
β. Διαχείριση Ηλεκτρονικού Καταστήματος
β1. Εργαλεία Διαδικτυακών Καταστημάτων
β2. Συλλογή και καταχώρηση στοιχείων των προϊόντων
β3. Στάδια διαμόρφωσης ηλεκτρονικού τιμοκαταλόγου
β4. Καταχώρηση ειδικών προσφορών
β5. Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM)
γ. Ηλεκτρονικές Πληρωμές και Ασφάλεια
γ1. Μέσα Ηλεκτρονικών Πληρωμών
γ2. Διαστάσεις Ασφάλειας στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
γ3. Απειλές Ασφάλειας στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
γ4. Τεχνολογικές Λύσεις Ασφαλείας
δ. Επιχειρηματικότητα με καινοτομία και εξωστρέφεια
δ1. Επιχειρηματικότητα και αυτοαπασχόληση με βάση τις προτεραιότητες της έξυπνης
δ2. Δεξιότητες επιχειρηματικής δράσης και λειτουργίας πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με καινοτομία και εξωστρέφεια
δ3. Η έννοια και η σημασία της καινοτομίας στη σύγχρονη επιχείρηση
δ4. Εντοπισμός και αξιοποίηση επιχειρηματικών ευκαιριών
δ5. Μεθοδολογία εκπόνησης επιχειρηματικού σχεδίου
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 2 Αυγούστου 2022
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα