Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Στρατηγική Marketing με μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

(OAED111) -  ΕΙΡΗΝΗ ΣΑΜΑΝΤΑ

Περιγραφή Μαθήματος

Σκοπός του Προγράμματος : Σκοπός του προγράμματος είναι να παρουσιάσει τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτόνομα και ουσιαστικά στο στρατηγικό πλάνο του Digital Strategy μιας επιχείρησης, όπως και να παρουσιάσει τις σύγχρονες τάσεις του σύγχρονου Digital Marketing που πλέον εστιάζει στο marketing περιεχομένου λόγω της ιδιαίτερης ανάπτυξης sharing και social πλατφορμών επικοινωνίας. Στόχος είναι η κατανόηση της χρήσης των Social Media στη προβολή μιας επιχείρησης , την αύξηση των πωλήσεων, την προσέλκυση πελατών, την αύξηση της επισκεψιμότητας του site αλλά και η δημιουργία των προϋποθέσεων για τη διάδοση της πληροφορίας.

Σύντομη Περιγραφή του Προγράμματος Κατάρτισης :  Ένα πρόγραμμα επιμόρφωσης εστιασμένο στις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτόνομα και ουσιαστικά στο στρατηγικό πλάνο του Digital Strategy μιας επιχείρησης, όπως και να παρουσιάσει τις σύγχρονες τάσεις του σύγχρονου Digital Marketing που πλέον εστιάζει στο marketing περιεχομένου λόγω της ιδιαίτερης ανάπτυξης sharing και social πλατφορμών επικοινωνίας. Στόχος είναι η κατανόηση της χρήσης των Social Media στη προβολή μιας επιχείρησης , την αύξηση των πωλήσεων, την προσέλκυση πελατών, την αύξηση της επισκεψιμότητας του site αλλά και η δημιουργία των προϋποθέσεων για τη διάδοση της πληροφορίας. Τέλος, αναλύονται μεθοδολογίες ανάπτυξης και διάθεσης του περιεχομένου σε digital media αλλά και Shared media και θα διδαχτούν τον ορθό τρόπο σχεδιασμού μιας στρατηγικής social media.Εξετάζοντας τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της κάθε πλατφόρμας αλλά και στους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αξιοποιηθούν για την προβολή των στόχων της επιχείρησης και την μεγιστοποίηση της εταιρικής προβολής.

 

Μαθησιακά αποτελέσματα :

Δεξιότητες:

  • Κριτική ικανότητα,
  • Οργανωτικότητα,
  • Επικοινωνία,
  • Κοινωνική αντίληψη,
  • Διαχείριση χρόνου,
  • Ενεργός ακρόαση,
  • Λήψη αποφάσεων και πρωτοβουλιών

Ικανότητες:

  • Να σχεδιάζουν και να υλοποιούν ένα σχέδιο Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ,
  • Να γνωρίσουν εξελιγμένες τεχνικές εποπτείας και ελέγχου προώθησης.
  • Να αξιοποιούν νέες ηλεκτρονικές τεχνικές μάρκετινγκ για την προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων
  • Να εφαρμόζουν εξελιγμένες τεχνικές εποπτείας και ελέγχου προώθησης
  • Nα αξιολογογούν και να χρησιμοποιούν υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων (analytics services) για να παρακολουθούν και να βελτιώνουν διαφημιστικές καμπάνιες.

Γνώσεις:

  • Να γνωρίζουν το τρόπο υλοποίησης ενός σχεδίου Μάρκετινγκ,
  • Να κατανοήσουν το τρόπο προώθησης μέσω κοινωνικών μέσων
  • Να σχεδιάζουν και να εκπονούν καμπάνιες marketing με ηλεκτρονικά μέσα,
  • Να συλλέγουν να αξιοποιούν αποτελεσματικά τα δεδομένα και και να εμβαθύνουν στα δεδομένα των πελατών
  • Nα αξιολογογούν και να χρησιμοποιούν υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων (analytics services) για να παρακολουθούν και να βελτιώνουν διαφημιστικές καμπάνιες.

 

Βασικές γνώσεις

α. Μαρκετινγκ

α1. Εισαγωγή

α2. Στάδια εξέλιξης Μάρκετινγκ

α3. Η φιλοσοφία του Μάρκετινγκ

α4. Προϊόν

α5. Τιμή

α6. Διανομή

α7. Προώθηση

α8. Τμηματοποίηση

α9. Σχέδιο μάρκετινγκ

α10. Είδη Μάρκετινγκ

β. Social Media

β1. Εισαγωγή

β2. Ορισμός και χαρακτηριστικά των Social Media

β3. Πλεονεκτήματα - Μειονεκτήματα

β4. Κατηγορίες Social Media

β5. Παρουσίαση των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης

 

  1. Ειδικές γνώσεις

α. Social Media - Εισαγωγή νέων ηλεκτρονικών μέσων & τεχνολογιών στο Marketing

α1. Εισαγωγή

α2. Πλαίσιο Σχεδιασμού Στρατηγικού E-Marketing

α3. Στρατηγική & Σημεία Επιτυχίας στο Διαδίκτυο

α4. Βασικές Στρατηγικές Κατευθύνσεις

α5. E-Marketing Στρατηγικές - Τεχνικές & Εργαλεία

α6. Εφαρμογές του Διαδικτύου σαν Εργαλείο Marketing

α7. Στοιχεία Έρευνας ELTRUN 2016 για τα Social Media & το Digital Marketing

β. Μέτρηση αποτελεσματικότητας e-marketing

β1. Web Metrics &Web Analytics

β2. Δείκτες Διαδικτυακής Ανάλυσης (KPI’s)

β3. Δημοφιλείς Δείκτες Απόδοσης

β4. Εργαλεία Διαδικτυακής Ανάλυσης - Web Analytic Tools

β5. Social Media Metrics & Analytics

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 2 Αυγούστου 2022