Παρουσίαση/Προβολή

Λιανικό εμπόριο και πράσινη διαφήμιση: Καλλιέργεια πράσινων δεξιοτήτων για βιώσιμη επιχειρηματικότητα
(OAED140) - ΕΙΡΗΝΗ ΣΑΜΑΝΤΑ
Περιγραφή Μαθήματος
Το πρόγραμμα κατάρτισης στοχεύει στην εκπαίδευση των συμμετεχόντων στην εφαρμογή βιώσιμων στρατηγικών στον τομέα του λιανικού εμπορίου. Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες θα εκπαιδευτούν σε
θέματα πράσινης επιχειρηματικότητας, βιώσιμων προϊόντων, πράσινης διαφήμισης, στρατηγικών μάρκετινγκ και επικοινωνίας για την προώθηση βιώσιμων προϊόντων και την ενίσχυση της περιβαλλοντικής ευθύνης των επιχειρήσεων. Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν πώς να αναπτύσσουν
στρατηγικές που προάγουν τη βιωσιμότητα, χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών που σέβονται το περιβάλλον και την κοινωνία. Οι καταναλωτές, ιδιαίτερα στις σύγχρονες κοινωνίες, είναι περισσότερο ενημερωμένοι και απαιτητικοί όσον αφορά τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις των προϊόντων και υπηρεσιών που καταναλώνουν. Αυτό καθιστά
αναγκαία την ενίσχυση των πράσινων δεξιοτήτων στους επαγγελματίες του λιανικού εμπορίου, προκειμένου να κατανοήσουν τις νέες τάσεις στην αγορά και να ανταποκριθούν στις ανάγκες των καταναλωτών για βιώσιμα και ηθικά προϊόντα. Η προώθηση βιώσιμων προϊόντων και η εφαρμογή στρατηγικών πράσινου μάρκετινγκ είναι ουσιώδης για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των
τοπικών επιχειρήσεων και την ανάπτυξή τους σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον. Το πρόγραμμα κατάρτισης θα παρέχει στους συμμετέχοντες τις απαραίτητες
γνώσεις και δεξιότητες για να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους στις ανάγκες της σύγχρονης αγοράς, ενσωματώνοντας πράσινες πρακτικές στην καθημερινή λειτουργία τους. Επιπλέον, θα τους βοηθήσει να κατανοήσουν τη σύνδεση μεταξύ βιώσιμων προϊόντων και στρατηγικών μάρκετινγκ, ώστε να
προωθήσουν προϊόντα με περιβαλλοντική πιστοποίηση και να ενισχύσουν την ηθική τους επιχειρηματική εικόνα. Το πρόγραμμα θα καλύψει θέματα όπως:
- Στρατηγικές προώθησης βιώσιμων προϊόντων (π.χ., πράσινο
μάρκετινγκ, πράσινη διαφήμιση, εταιρική κοινωνική ευθύνη). - Χρήση ψηφιακών μέσων και κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση
βιώσιμων προϊόντων. - Ανάπτυξη δεξιοτήτων για την αξιολόγηση της επίδρασης των
στρατηγικών βιώσιμου μάρκετινγκ.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 27 Μαΐου 2025
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα