Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Διοίκηση Μάρκετινγκ και Επικοινωνία

(TOUM_LABREG102) -  ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ - ΛΙΑ ΚΡΑΣΑΔΑΚΗ

Περιγραφή Μαθήματος

  • Αντικείμενο και εξέλιξη του Μάρκετινγκ
  • Το περιβάλλον του Μάρκετινγκ και ο προσδιορισμός της αγοράς (Μίκρο και Μάκρο περιβάλλον)
  • Στρατηγική και προγραμματισμός Μάρκετινγκ (ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος & SWOT ανάλυση, ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος, στρατηγικές Μάρκετινγκ) 
  • Ερευνες Μάρκετινγ (είδη ερευνών, μέθοδοι συλλογής στοιχείων)
  • Αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτή (διαδικασία των 5 σταδίων, παράγοντες επιρροής)
  • Αγοραστική συμπεριφορά επιχειρήσεων
  • Τμηματοποίηση και στόχευση αγοράς (κριτήρια τμηματοποίησης, επιλογή αγοράς στόχου)
  • Τοποθέτηση προϊόντος (διαφοροποίηση προϊόντος, στρατηγική μάρκας)
  • Το προϊόν (χαρακτηριστικά, κατηγοριοποίηση, ανάπτυξη νέου προϊόντος)
  • Τιμολόγηση (παράγοντες επιρροής, μέθοδοι)
  • Διανομή (δίαυλοι/κανάλια Μάρκετινγκ, διαχείριση logistics, λιανεμπόριο και χονδρεμπόριο)
  • Προβολή, επικοινωνία (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, προσωπική πώληση, προώθηση πωλήσεων)

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη 14 Μαΐου 2020