Παρουσίαση/Προβολή

Διοίκηση Μάρκετινγκ και Επικοινωνία
(TOUM_LABREG102) - ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ - ΛΙΑ ΚΡΑΣΑΔΑΚΗ
Περιγραφή Μαθήματος
- Αντικείμενο και εξέλιξη του Μάρκετινγκ
- Το περιβάλλον του Μάρκετινγκ και ο προσδιορισμός της αγοράς (Μίκρο και Μάκρο περιβάλλον)
- Στρατηγική και προγραμματισμός Μάρκετινγκ (ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος & SWOT ανάλυση, ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος, στρατηγικές Μάρκετινγκ)
- Ερευνες Μάρκετινγ (είδη ερευνών, μέθοδοι συλλογής στοιχείων)
- Αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτή (διαδικασία των 5 σταδίων, παράγοντες επιρροής)
- Αγοραστική συμπεριφορά επιχειρήσεων
- Τμηματοποίηση και στόχευση αγοράς (κριτήρια τμηματοποίησης, επιλογή αγοράς στόχου)
- Τοποθέτηση προϊόντος (διαφοροποίηση προϊόντος, στρατηγική μάρκας)
- Το προϊόν (χαρακτηριστικά, κατηγοριοποίηση, ανάπτυξη νέου προϊόντος)
- Τιμολόγηση (παράγοντες επιρροής, μέθοδοι)
- Διανομή (δίαυλοι/κανάλια Μάρκετινγκ, διαχείριση logistics, λιανεμπόριο και χονδρεμπόριο)
- Προβολή, επικοινωνία (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, προσωπική πώληση, προώθηση πωλήσεων)
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη 14 Μαΐου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα