Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ

(WVBS488) -  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Περιγραφή Μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ, με έμφαση στα θέματα του αμπελοοινικού τομέα, των επιχειρήσεων οίνων και ποτών, καθώς και διασυνδεόμενων δραστηριοτήτων τουρισμού, πολιτισμού, περιβάλλοντος-ποιότητας ζωής, γαστρονομίας και ευζωϊας, να εξοικειωθούν οι ίδιοι με τεχνικές και πρακτικές εφαρμογές του μάρκετινγκ, στοιχεία αναγκαία για την ανταγωνιστική προοπτική του αμπελοοινικού τομέα και την αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων οίνων και ποτών και να αποκτήσουν δεξιότητες σχετικά με επιλεγμένες τεχνικές μάρκετινγκ.

Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση :

  • εισάγουν τις πτυχές του μάρκετινγκ και να χειρίζονται θέματα του αμπελοοινικού τομέα, των ποτών και των επιχειρήσεων, που άμεσα ή έμμεσα δραστηριοποιούνται σ΄ αυτόν
  • συμμετέχουν ενεργά στην εκπόνηση σχεδίων μάρκετινγκ του αμπελοοινικού τομέα, των ποτών και συναφών μελετών επιχειρήσεων οίνων και ποτών, όπως και διασυνδεόμενων δραστηριοτήτων

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023