Μάθημα : 2025_Τεχνητή Νοημοσύνη_Κουλουμπής Δημοσθένης
Κωδικός : DITREP127
Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
- Δεν υπάρχουν σύνδεσμοι σε αυτή την κατηγορία - |
Συλλογικοί σύνδεσμοι |
---|
- Δεν υπάρχουν σύνδεσμοι σε αυτή την κατηγορία - |
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
1η Περίοδος - Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) |
Google Food Mood
εργαλείο που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να αναλύει συναισθήματα και διατροφικές προτιμήσεις, προτείνοντας προσαρμοσμένες επιλογές φαγητού βάσει διάθεσης και προσωπικών δεδομένων. |
Google Gentype
εργαλείο που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία γραμματοσειρών με βάση συγκεκριμένες οδηγίες και παραμέτρους που καθορίζει ο χρήστης. |
Εκπαιδευτικό Υλικό ΙΕΠ
Πρόσθετο Ψηφιακό Εγχειρίδιο για το μάθημα της Πληροφορικής Γυμνασίου! Το υλικό αυτό αναπτύχθηκε με στόχο να ενισχύσει τα υπάρχοντα σχολικά βιβλία, παρέχοντας στους/στις εκπαιδευτικούς σύγχρονα εργαλεία και δραστηριότητες που ανταποκρίνονται στις σημερινές τεχνολογικές απαιτήσεις. Δημιουργήθηκε από 19 Συμβούλους Εκπαίδευσης του κλάδου πληροφορικής, οι οποίοι/ες εργάστηκαν αμισθί, συνεισφέροντας με τη γνώση και την εμπειρία τους. Στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε τους/τις εκπαιδευτικούς και να προσφέρουμε στους μαθητές και τις μαθήτριες μια πιο διαδραστική και επίκαιρη εκπαιδευτική εμπειρία. |
Σε Ποιο Τύπο Τεχνητής Νοημοσύνης Ανήκει – Πλατφόρμα E-me
Παιχνίδι αντιστοίχησης στη E-me |
Google QuickDraw
Εργαλείο που εισάγει τη μηχανική μάθηση μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες σχεδίασης. |
Google Say What You See
Διαδραστικό εργαλείο για κατανόηση αναγνώρισης εικόνων. |
2η Περίοδος: Εισαγωγή στην Μηχανική Μάθηση (ΜΜ) |
Teachable Machine with Google
Εργαλείο για τη δημιουργία μοντέλων μηχανικής μάθησης από τον χρήστη. |
Εκπαιδευτικό Υλικό ΙΕΠ
Πρόσθετο Ψηφιακό Εγχειρίδιο για το μάθημα της Πληροφορικής Γυμνασίου! Το υλικό αυτό αναπτύχθηκε με στόχο να ενισχύσει τα υπάρχοντα σχολικά βιβλία, παρέχοντας στους/στις εκπαιδευτικούς σύγχρονα εργαλεία και δραστηριότητες που ανταποκρίνονται στις σημερινές τεχνολογικές απαιτήσεις. Δημιουργήθηκε από 19 Συμβούλους Εκπαίδευσης του κλάδου πληροφορικής, οι οποίοι/ες εργάστηκαν αμισθί, συνεισφέροντας με τη γνώση και την εμπειρία τους. Στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε τους/τις εκπαιδευτικούς και να προσφέρουμε στους μαθητές και τις μαθήτριες μια πιο διαδραστική και επίκαιρη εκπαιδευτική εμπειρία. |
Ποιες Εφαρμογές ΤΝ χρησιμοποιούν ΜΜ - Πλατφόρμα E-me
Παιχνίδι αντιστοίχησης στην E-me |
Code.org – AI for Oceans
Διαδραστικό εργαλείο για κατανόηση βασικών αρχών μηχανικής μάθησης. |
3η Περίοδος: Εισαγωγή στη Βαθιά Μάθηση (ΒΜ) και στη Γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη (ΓΤΝ) |
ChatGPT
προηγμένο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργεί κείμενο σε φυσική γλώσσα, απαντώντας σε ερωτήσεις και παρέχοντας υποστήριξη σε διάφορα θέματα. |
DaLL-E3
εργαλείο δημιουργίας εικόνων μέσω τεχνητής νοημοσύνης, το οποίο μετατρέπει περιγραφές σε υψηλής ποιότητας γραφικά και τέχνη. |
GammaApp
πλατφόρμα για τη δημιουργία παρουσιάσεων, εγγράφων και αναφορών με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης, βελτιστοποιώντας την οργάνωση περιεχομένου. |
Lumen 5
πλατφόρμα που μετατρέπει κείμενο σε οπτικοακουστικά βίντεο, συνδυάζοντας αυτοματισμούς τεχνητής νοημοσύνης με εργαλεία πολυμέσων. |
DeepAi
πλατφόρμα που παρέχει εργαλεία για τη δημιουργία εικόνων, κειμένων και μοντέλων ΤΝ με έμφαση στην ευκολία πρόσβασης και την προσαρμογή. |
4η Περίοδος: Τα ηθικά διλήμματα της Τεχνητής Νοημοσύνης και οι Προκλήσεις του Μέλλοντος |
MIT Moral Machine
Διαδραστικό εργαλείο για ηθικά διλήμματα αυτόνομων οχημάτων. |