ΥΛΗ

ΚΕΦΑΛΑΙΑ 1 4 9 13 15 20 21 και σελ. 129-132 (οργανωτική δομή διαφημιστικής εταιρείας)

ΚΕΦΑΛΑΙΑ 17 18 19 22 ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ

 

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ 

ΚΑΒΟΥΡΑ Α. (2021) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΕΚΔΟΣΕΙΣ GUTENBERG (ΔΙΔΟΤΟΥ 37, ΑΘΗΝΑ)

Η ΟΠΟΙO ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ 

ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΚΙΝΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΜΕΣΑ 

ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΟΥΝ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ