Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα αποτελεί βασικό μάθημα στις έννοιες της επικοινωνίας και της διαφήμισης. Ο φοιτητής θα εξοικειωθεί με τις βασικές αρχές που σχετίζονται με την επικοινωνία και τη διαφήμιση που θα τον βοηθήσουν στα επόμενα εξάμηνα να διδαχτεί εξειδικευμένα θέματα στη διαφήμιση αναφορικά με τον σχεδιασμό και την οργάνωση της διαφημιστικής προβολής καταναλωτικών, πολιτιστικών και άλλων αγαθών/ υπηρεσιών. Θα παρουσιαστούν ο ρόλος και οι στόχοι της επικοινωνίας στη διαφήμιση και να κατανοήσει ο φοιτητής την συσχέτιση της διαφήμισης με τα στοιχεία του μείγματος Μάρκετινγκ. Θα δοθεί η προσέγγιση της διαφήμισης σαν μία εμπορική πρακτική και η σημασία της να αντικατοπτρίζει πολιτιστικές, κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις και αξίες. Θα περιγραφεί το πλαίσιο στο οποίο η επικοινωνία και η διαφήμιση λειτουργεί. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/ φοιτήτρια θα είναι σε θέση να:
- έχει κατανοήσει τα βασικά και κρίσιμα χαρακτηριστικά της επικοινωνίας και να εξοικεωθεί με τα σύγχρονα μοντέλα επικοινωνίας ώστε να μπορεί να τα περιγράφει, να τα ταξινομεί και να δίνει παραδείγματα
- έχει γνώση των θεωριών της επικοινωνίας και της διαφήμισης
- συνεργαστεί με τους συμφοιτητές του/ της για να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ένα σχέδιο επικοινωνίας, διαφήμισης στην κοινωνία των πληροφοριών και της γνώσης.
Οι σκοποί αυτοί και τα αντίστοιχα μαθησιακά αποτελέσματα επιτυγχάνονται με τη χρήση σύγχρονων μεθόδων θεωρητικής διδασκαλίας και τη σύδεση της θεωρία με την πράξη με μελέτες περιπτώσεων και παρουσίαση ομιλιών από στελέχη στην ελληνική αγορά, ειδήμονες στο χώρο.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...-
Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024 - 11:44 μ.μ.
-
Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024 - 11:31 π.μ.
-
Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024 - 10:45 π.μ.