Μάθημα : ΚΙΝΟΥΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ -CARTOON
Κωδικός : GRAF106
Όνομα | Μέγεθος | Ημερομηνία | ||
---|---|---|---|---|
|
216.43 KB | 27/4/23, 2:27 μ.μ. | ||
|
3.27 MB | 21/4/18, 10:18 μ.μ. | ||
|
1.16 MB | 21/4/18, 10:18 μ.μ. | ||
|
2.85 MB | 21/4/18, 10:16 μ.μ. | ||
|
814.77 KB | 21/4/18, 10:12 μ.μ. | ||
|
1.6 MB | 21/4/18, 10:13 μ.μ. | ||
|
2.06 MB | 21/4/18, 10:14 μ.μ. | ||
|
2.34 MB | 21/4/18, 10:17 μ.μ. | ||
|
440.84 KB | 14/5/19, 9:19 π.μ. | ||
|
697.24 KB | 1/4/20, 10:06 μ.μ. | ||
|
1.5 MB | 6/4/20, 10:20 μ.μ. | ||
|
2.31 MB | 1/3/20, 8:53 μ.μ. | ||
|
1.66 MB | 2/6/20, 12:24 π.μ. | ||
|
2.21 MB | 4/3/20, 9:39 μ.μ. | ||
|
128.75 KB | 28/4/20, 2:19 μ.μ. | ||
|
533.95 KB | 24/3/20, 1:40 μ.μ. | ||
|
131.49 KB | 18/3/21, 12:01 μ.μ. | ||
|
Δώδεκα κανόνες που καθορίζουν το σχεδιασμό της κίνησης από του 7 γέρους του Disney studio
|
3.19 MB | 28/8/13, 1:01 π.μ. | |
|
Τι είναι τα σχέδια κλειδιά και τι αντιπροσωπεύουν στην κίνηση. Τα ενδιάμεσα σχέδια και πως δημιουργούνται. Οι σκάλες των ενδιαμέσων. Ο σχεδιασμός μιας μεταμόρφωσης
|
513.36 KB | 1/3/20, 9:11 μ.μ. | |
|
Ανάλυση σχέσης χαρακτήρα -περπατήματος. Ανάλυση σχεδιαμού key - inbetweens στο περπάτημα.
|
1.64 MB | 28/8/13, 12:46 π.μ. | |
|
To anticipation σαν βασική αρχή στο cartoon. Το timing την ανάπτυξη μιας κίνησης. Το σάλτο και η χρήση του anticipation και του timing.
|
965.75 KB | 28/8/13, 12:58 π.μ. | |
|
Ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στο περπάτημα και το τρέξιμο του ίδιου χαρακτήρα. Ανάλυση των σχεδίων κλειδιών και των ενδιαμέσων στο τρέξιμο. Σχεδιασμός.
|
1.85 MB | 28/8/13, 12:50 π.μ. | |
|
Οι διαφορές στο πέταγμα ανάμεσα στα βασικά είδη των πουλιών. Σχέση του σκελετού στο πουλί και τον άνθρωπο. Η ανατομία και το πέταγμα του εντόμου. Χρήση μονού καρέ
|
1.28 MB | 28/8/13, 12:56 π.μ. |