Μάθημα : Η Εκπαίδευση για την Αειφορία ως κινητήρια δύναμη για τον μετασχηματισμό του σχολείου στον 21ο αιώνα
Κωδικός : OAED125
Η Εκπαίδευση για την Αειφορία ως κινητήρια δύναμη για τον μετασχηματισμό του σχολείου στον 21ο αιώνα
OAED125 - Ευσταθία Παπαγεωργίου
Ενότητες - Θ5. Ειδική και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση στο Αειφόρο Σχολείο
-
Θεματικές Ενότητες
-
Θ2. Η ανάπτυξη των δεξιοτήτων του 21ο αιώνα μέσω της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη
-
Θ3. Παιδαγωγική αξιοποίηση των Ψηφιακών Τεχνολογιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση για την Αειφορία
-
Θ4. Τυπολογία Δραστηριοτήτων και Τεχνικές διδασκαλίας για την Αειφορία και την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση αξιοποιώντας τη Δημιουργική Καλλιτεχνική Έκφραση
-
Θ5. Ειδική και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση στο Αειφόρο Σχολείο
-
Θ2. Η ανάπτυξη των δεξιοτήτων του 21ο αιώνα μέσω της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη
Θ5. Ειδική και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση στο Αειφόρο Σχολείο
Στην ενότητα αυτή υποστηρίζεται η ανάγκη εφαρμογής της ειδικής και συμπεριληπτικής εκπαίδευσης για κάθε παιδί προσχολικής και σχολικής ηλικίας, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με δυσκολίες μάθησης ή/και προβλήματα συμπεριφοράς, στο Αειφόρο Σχολείο. Πιο συγκεκριμένα τα θέματα που θα εστιάσουμε είναι τα εξής:
- Ειδική και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση
- Ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση δυσκολιών μάθησης ή/και προβλημάτων συμπεριφοράς στο Αειφόρο Σχολείο
- Πολλαπλή Νοημοσύνη και Αειφορία
- Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις με ή χωρίς τη χρήση ΤΠΕ (ανεστραμμένη τάξη, μικτή διδασκαλία)
- Διδακτικά σενάρια αειφορίας στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων
Μετά την ολοκλήρωση της διδακτικής ενότητας, οι επιμορφούμενοι/ες θα είναι σε θέση:
- Να υλοποιήσουν τον στρατηγικό σχεδιασμό της ειδικής και συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στο Αειφόρο Σχολείο
- Να εφαρμόσουν την παιδαγωγική και διδακτική της σχολικής και μαθησιακής ένταξης
- Να εμπλουτίζουν καθημερινά τη θεωρία και την πρακτική τους με ποικίλες προσεγγίσεις και μεθοδολογικά σχήματα ή διδακτικά εργαλεία και σύγχρονες τεχνικές στη διδασκαλία και στην ψηφιακή μάθηση
- Να κατανοήσουν ότι η δύναμη της αλλαγής του σχολείου σε Αειφόρο βρίσκεται στη συνεργασία, την έμπρακτη αποδοχή της διαφορετικότητας και την αλληλεγγύη όλων των ενδιαφερομένων (εκπαιδευτικών, παιδιών, γονέων, τοπικής κοινωνίας)
Λέξεις κλειδιά: Αειφόρο Σχολείο, Ειδική και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση